Portal vernieuwd!

Lost

Administrator
De portal heeft een nieuw design: http://www.xpdite.net

Je kunt je nu ook registreren op de portal. Als je je registreert is het mogelijk om artikelen te schrijven die na goedkeuring automatisch worden geplaatst. Zo kan iedereen helpen om de portal up-to-date te houden.

Ik wil (onder voorbehoud :wink:) nog de volgende extra functionaliteit toevoegen:
- mogelijkheid om een weblog bij te houden
- webchat
- fotoalbum

Hi Lost!

De portal ziet er goed uit!
Leuk initiatief ook om de mogelijkheid te geven om artikelen te schrijven en wie weet later zelfs weblog/chat/fotoalbum. 8)

Het forum wordt steeds beter, fantastisch! :D

Bedankt voor jullie positieve reacties. Er is nu ook de mogelijkheid om te chatten. Als je wilt dat je naam voor je berichten komt te staan, zul je je moeten registreren op de portal. Als je je registreert, kies dan s.v.p. als "User Name" dezelfde naam die je hier op het forum gebruikt.

Veel plezier! :p

Ziet er goed uit Lost! :D

Ik kwam ook 'mijn' oude emigratie FAQ tegen....
Heeft iemand zin om dit te updaten en overte nemen, want ik doe er al lang niks meer aan, en er is al weer heel wat veranderd helaas :( (vooral dat nieuwe visum etc)

Het is jammer als ik het er af haal.

Misschien is het wat voor Badri?

Heb ik daarnet een berichtje ingetikt op het nieuwe gedeelte, is tie weg in het oude gedeelte.

Maakt niet uit; het nieuwe gedeelte ziet er heel erg netjes uit. Ik zal de kleuren van het oude gedeelte wel missen; is een beetje Ozziekleur.

Jeroen said:
Heb ik daarnet een berichtje ingetikt op het nieuwe gedeelte, is tie weg in het oude gedeelte.

Maakt niet uit; het nieuwe gedeelte ziet er heel erg netjes uit. Ik zal de kleuren van het oude gedeelte wel missen; is een beetje Ozziekleur.
Het andere forum is een testomgeving die niet gekoppeld is met dit forum. Berichten die je daar plaatst zijn puur om te testen. Als de test is afgelopen, worden alle berichten daar verwijderd.

Het nieuwe forum ziet er iets anders uit, maar ik denk dat het snel went. De kleuren op het nieuwe forum moeten nog aangepast worden (als we besluiten over te stappen) en zullen dan een wat Australischer karakter krijgen :wink:.

De smileys op het nieuwe forum zijn trouwens gefixt! :D

Na een maandje stressen  :thinking: heb ik het struikelblok van mijn studie eindelijk afgerond, dus weer zeeën  :beach: van tijd. Tijd om weer wat bij te dragen aan het forum en de portal.

[quote author=Lost link=topic=723.msg5575#msg5575 date=1100278967]
Je kunt je nu ook registreren op de portal. Als je je registreert is het mogelijk om artikelen te schrijven die na goedkeuring automatisch worden geplaatst.
[/quote]

Ja, en hoe doe ik dat. Als ik 'Submit News' kies, krijg ik de melding "You are not authorized to view this resource".

[quote author=Simone link=topic=723.msg5626#msg5626 date=1100617431]
Ik kwam ook 'mijn' oude emigratie FAQ tegen....
Heeft iemand zin om dit te updaten en over te nemen, want ik doe er al lang niks meer aan, en er is al weer heel wat veranderd helaas :( (vooral dat nieuwe visum etc)
[/quote]

Ik wil dat wel op mijn nemen. Lijkt me wel een leuke uitdaging om deze te updaten en te uitbreiden.

Marco

Als het goed is, is het probleem nu opgelost. Ik heb je in de groep "Auteurs" gezet.

Simone heeft toestemming gegeven dat haar FAQ op de portal wordt gezet. Je kunt het origineel aanpassen en toevoegen aan de portal. Als je nieuwe categoriën o.i.d. nodig hebt, dan hoor ik het wel. Succes! :up:

Back