Post een foto van jezelf

willem-lenie

New Member
Het internet is veelal anoniem met nick-names etc, leek mij wel leuk een draadje te starten met een foto van jezelf.  Nou ik zal de eerste zijn dus hier komt ie dan


troll.jpg


Nee dat ben ik niet, alleen een "troll" grapje

bike.jpg


Hier dus wel echt, op vakantie in Thailand

Cheers

Willem
 
dit zal wel al regelmatig hier gevraagd zijn... maar hoe krijg ik een foto hierop??? ik zit al te proberen en te proberen maar t lukt niet :s
 
Volgens mij bestaat er al een topic hierover.

Wie is Wie (foto-forum).

Groet,

Roland
 
die man op de foto, is dat dezelfde als die troll-foto. ze lijken wel op elkaar :grin:
 
Ja die bovenste is ook veel leuker, vinden mijn kinderen ook :smile:

Motor was gehuurd om een paar dagen door het verkeer in Pattaya, Thailand te scheuren, compleet gekkenhuis hoe men daar rijdt en daar pas ik mooi tussen. Voor een ieder die er nog nooit geweest is, Thailand is een erg moooi land, met hele vriendelijke, schone mensen. Leven in Thailand is spot goedkoop. Vluchten met Jetsar of Tiger erg betaalbaar. Eten verrukkelijk!

Çheers

Willem
 
Inderdaad.

Ik ben daar de gehele maand Juni geweest van afgelopen jaar. Erug mooi land en zeer vriendelijke mensen; zeker tegen kinderen.

Mijn 2 zoontjes van 2 en 4, beide blond, werden overal gefotografeerd.

Wij hadden een huis gehuurd in HuaHin voor de maand en vanuit daar uitstapjes gemaakt naar Koh Talu, Sam-Roi-Yot, River Kwai etc. Laatste dagen in Bangkok vertoefd nabij het Backpackers centrum (ben de naam ff kwijt van die straat). Daar ook een fietstocht gedaan door China-town en Bangkok. dat was erug leuk.

En het eten.....jammie. Erug lekker en heel goedkoop.

Groet.

Roland
 
Hoi Willem
je bent nog laat op, je
moet morgen weer vroeg aan werk op resort haha

Rob en Marijke waren een tijdje geleden nog in Nederland, wanneer jij [jullie]
of je geloof je het wel?

groet

Jaap
 
Back
Top