Posters en vlaggen over Australie

Jean76

XPdite Sponsor
Dit is wellicht beetje een aparte topic, maar ik kreeg vandaag als idee om mijn wanden in mijn kamer te gaan bekleden met posters en vlaggen die over Australie gaan (en ook over Nieuw-Zeeland). Het kan van alles zijn; van aboriginal- (en moari-)kunst tot en met afbeeldingen van het Operahouse in Sydney (om even iets te noemen). Ik houd vooral heel erg van aboriginal-tekeningen die je bijvoorbeeld ook vaak op digeridoos ziet.
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd waar je dit kunt krijgen.
Weet iemand hier daar meer over?
 
Vaak kun je in reisboekenwinkels ook wel dit soort dingen vinden. Ik weet dat er in Arnhem een reisboekenwinkel zit. Misschien een wereldwinkel? Of dat ze daar weten waar het te krijgen is?
 
@Joep: Ik zal eens bij dat zaakje in de Oosterstraat gaan kijken. Weet je ongeveer waar deze zit?
@Perthpete: Vlissingen is mij toch wel even wat te ver weg vanuit Groningen  :)  :wink:
@Annemiek: Ik zal eens bij een wereldwinkel vragen bij ons.
 
[quote author=Jean76 link=topic=3294.msg38560#msg38560 date=1133342817]
@Joep: Ik zal eens bij dat zaakje in de Oosterstraat gaan kijken. Weet je ongeveer waar deze zit?
[/quote]

volgens mij vanaf de Grote Markt halverwege de Oosterstraat aan de linkerkant.
 
Misschien ook leuk om Ayers Rock of het Operahouse of de australische vlag als screensaver op je mobieltje.

Op www.brambo.nl -> kleurenplaatjes -> vlaggen staat een australische vlag.
Op www.ad.jamba.net/nl -> kleurenwallpapers -> natuur & landschappen (blz. 7) staan een paar mooie plaatjes van o.a. Ayers Rock, The Operahouse, en een verlaten weg met het o zo bekende bord van overstekende kangaroo's.

Groetjes
Joop
 
Voor de Belgen: er is een grote vlaggenwinkel in het centrum van Antwerpen: Sint Katelijnevest!

Sara
 
[quote author=sarabaes link=topic=3294.msg38712#msg38712 date=1133426625]
Voor de Belgen: er is een grote vlaggenwinkel in het centrum van Antwerpen: Sint Katelijnevest!

Sara
[/quote]

En er zit een Australian shop in Brugge..gerunt door een Australier die van alles en nog wat importeert.
 
hee Joep; heb vanmiddag nog even in die zaak gekeken, maar helaas hadden ze verder niets over Australie. Maakt ook niet echt uit verder  :wink:
Hee Mel; toffe link trouwens!!!
Daar kan ik vast wel iets van posters en/of vlaggen vinden.
Nog even iets anders (wil er niet speciaal een topic over beginnen ofzo). Ik ben nog achter een voetbalshirt aan van Australie (lang leve de socceroos  :lol: ). Ik ben vanmiddag nog bij ons in een winkel in Groningen geweest, maar daar krijgen ze het pas in maart/april. Weet iemand waar dit wel te verkrijgen is?
 
Hey J.

Succes met het herinrichten van je kamer :up:
Ik ben benieuwd. Stuur maar een foto(otje) wanneer het helemaal af is.

Groetjes,
Mel
 
O ja; ben ook nog wel even benieuwd waar een shirt van het voetbalteam van Australie te verkrijgen is. Weet iemand dit ook toevallig?
Lang leve the socceroos  :lol:
 
Back
Top