Postieve skills assessment!!

Barb

New Member
Yes, ook wij hebben de positive skills assessment te pakken. Was 1 document vergeten mee te sturen, uiteindelijk toch nog binnen 2 maanden bericht.  Mijn man heeft 2129-79 building engineer toegewezen gekregen. Op naar de volgende stap: aanvraag visum.  HEB ER ZIN IN!!

Yep, IELTS ook al gedaan, die was nodig voor de assessment. Mijn man had een 8 overall en ik een 7. Viel reuze mee, we vonden het allebei niet zo moeilijk. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je bericht krijgt nadat je je visum hebt aangevraagd.

Ook namens ons GEFELICITEERD :up:.

Heel veel succes verder en houd os op de hoogte :).

Groetjes,
Mel & family

[quote author=Barb link=topic=4147.msg51386#msg51386 date=1142080528]
Yes, ook wij hebben de positive skills assessment te pakken.
[/quote]

Top, gefeliciteerd!

:up:

Heerlijk nieuws op deze pagina.
Binnen twee weken ga ik ook het visum aanvragen. Carpenter/joiner 4411-11
Hoe moet ik dit zien, wat wil de Dimia nog weten na de goedkeuring van de TRA.
Wat doet de DIMIA als ze de ingevulde papieren krijgen voor de aanvraag.
De TRA kijkt naar je beroep en naar de school en werkervaring of die voldoende is plus naar relatie ed.  Waar kijkt de DIMIA naar en wat wil de DIMIA van mij weten
Hoe moet ik de komende weg gaan zien.

Gr.

Jack :evil:

Jack, my friend.

Open in de rubriek Skilled Visa even een nieuwe topic met je vraag en dan gaan wij die keihard beantwoorden.

[quote author=AJ link=topic=4147.msg51513#msg51513 date=1142187199]
Jack, my friend.

Open in de rubriek Skilled Visa even een nieuwe topic met je vraag en dan gaan wij die keihard beantwoorden.
[/quote]

AJ my good friend,

I'll do that,  :up:

Jack  :evil:

AJ: nieuw rubriek, goed plan!!
Bedankt voor jullie reactie. Heb bijna alle papieren bij elkaar voor Dima. Heb vanmiddag de formulieren 47sk en 80 ingevuld. Wat een karwei zeg. Pff, had ik me wel in vergist.

Ha ha, ik heb die twee formulieren vrijdag op mijn werk ingevuld (in het klad eerst). Ik vond het juist heel snel gaan. Maar inderdaad.....wel een hoop vragen, maar ik kan de meeste overslaan. Da's dan weer een voordeel als je alleen emigreert!

De mensen die voor 136 zijn gegaan en zeker weten genoeg punten hebben, hebben die toch skill matching ingevuld??????????

Ben effe benieuwd!

Henriette

Back