Poten kangoeroe afgehakt

alieNL

Well-Known Member
[size=12pt]Poten kangoeroe afgehakt[/size]

MANDURAH -  Een weerloze jonge kangoeroe is op gruwelijke wijze om het leven gebracht. De poten van het dier werden afgehakt, waarna de dader het beestje liet doodbloeden...

Australische autoriteiten zijn op zoek naar de dierenmishandelaar, meldt The West Australian. Toen het dier werd aangetroffen, was het niet meer te redden en is het direct uit zijn lijden verlost.

Mogelijk is er een kangoeroehater actief. Op de vindplaats van het dier, in Mandurah, werd namelijk eerder al een eveneens gehavende kangoeroe gevonden. Deze miste delen van het bovenlichaam.

Volgens dierenbeschermers had het beest 'enorm veel pijn'. De autoriteiten zijn op zoek naar getuigen om de dader van deze gruweldaad te vinden.

Ik hoop voor de dader dat wanneer 'ie wordt opgepakt dat Australie zeer streng is vergeleken met Nederland waar je overal mee wegkomt. Het liefst zou ik 'em voor de haaien gooien :)devil:) om vervolgens op een onderonsje te gooien dat ze de surfers en zwemmers voor een tijdje met rust laten.  :grin:

Als ik hier te veel bij stil sta gaat m'n bloed echt koken  :angry1:

M'n eerste reactie is er een van "hak die gast z'n poten af, kijken of ie dan nog lacht...". Maar goed, daar bereik je ook weinig mee.

Mèn, ik krijg echt de bibbers van zulke dingen  :cry:

Dit gebeurt omdat er altijd mensen zijn (zelfs hier op het forum) die denken van'
Dat beest staat niet op de beschermde dieren lijst dus dit is allemaal wel normaal want er zijn er toch genoeg van.

Stelletje zwakke klootzakken.
Optie....Doe hetzelfde en gooi ze in de Daily river, dan kunnen ze ook spartelen zoals dat beestje op het eind deed.

Jack :devil:

Precies Jack....zijn we het toch eindelijk eens een keer eens met elkaar.. :)

Daar is ook een mooie uitdrukking voor:

"Wat u niet wilt wat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"

Dit gebeurt omdat er altijd mensen zijn (zelfs hier op het forum) die denken van'
Dat beest staat niet op de beschermde dieren lijst dus dit is allemaal wel normaal want er zijn er toch genoeg van.

Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn op dit forum die dit gedrag "normaal" vinden.

Cheers

Willem

Back