Powderfinger

Sander

XPdite Hero
Dit is de discussie die eerst in de topic van Neeltje stond in het 'Voorstellen' forum. Was een beetje off topic, mijn schuld :D)
"Simone said:
He"]

Yep, Michelle had een cd van Powderfinger mee toen ze hier voor het eerst kwam, maar toen was ik niet echt overtuigd.

Maar ik heb ze nu twee keer live zien spelen; in het voorprogramma van +LiVE+ en als hoofdprogramma in Tivoli, Utrecht. Ze zijn echt gigantisch goed live (ik bedoel dus Powderfinger live op podium en niet de band +LiVE+, die overigens ook goed is hoor ;) ). Bernard Fanning heeft echt een goede stem en het klinkt gewoon erg goed allemaal.

Inmiddels heb ik al hun albums :D
 
Sander said:
Yep, Michelle had een cd van Powderfinger mee toen ze hier voor het eerst kwam, maar toen was ik niet echt overtuigd.

Maar ik heb ze nu twee keer live zien spelen; in het voorprogramma van +LiVE+ en als hoofdprogramma in Tivoli, Utrecht. Ze zijn echt gigantisch goed live (ik bedoel dus Powderfinger live op podium en niet de band +LiVE+, die overigens ook goed is hoor ;) ). Bernard Fanning heeft echt een goede stem en het klinkt gewoon erg goed allemaal.

Inmiddels heb ik al hun albums :D
Wij voor het eerst bij mijn vriendinnen in Perth! in 2000. Hebben nu 2 albums.
Ach geen tijd meer, ik moet gaan!!!!!!!
Oh, LIVE is ook heel goed ja. Heb ik op Pinkpop in 2000 gezien. Ook Pearl Jam
 
"Simone said:
Oh"]

Ahhh, daar was ik ook...dat was echt een geweldig optreden! In het avondzonnetje, mooie sfeer, enthousiast publiek...ja, dat was goed!

Of heb ik het nou over 2001...nee toch? Ze sloten af met Dance With You en iedereen zong lekker mee enzo...dat was toch 2000...?
 
"Sander said:
Simone said:
Oh"]

Ahhh, daar was ik ook...dat was echt een geweldig optreden! In het avondzonnetje, mooie sfeer, enthousiast publiek...ja, dat was goed!

Of heb ik het nou over 2001...nee toch? Ze sloten af met Dance With You en iedereen zong lekker mee enzo...dat was toch 2000...?

2000 was; LIVE, Pearl Jam, Counting Crows en Muse(in de tent). En mooi weer

2001 weet ik niet, we gingen meestal naar Lowlands (1998/99/01 dacht ik) Powderfinger was een keer op Lowlands, maar toen waren we er niet. Broertje van Pascal wel, en die was verkocht.
Er was toen blijkbaar ook iemand met een vlag. De zanger(zoiets):'Cool that you brought a flag, but it's the New Zealand one'!!!!!!!! :lol: :roll:

(voor degene die het niet weten. die van New Zealand heeft rode sterretjes voor het southern cross, of in iedergeval rood ingevuld dacht ik.

Ok, beetje off topic.... la di da
Sorry Neeltje ;)
 
Ben ook een Powderfinger fan geworden op reis in Australie!Als het weer hoor krijg ik alleen weer reiskriebels!

Inmiddels heb ik ze zien optreden in Tivoli Utrecht: geweldig! (alleen een slechte band in voorprogramma)
 
Mariken said:
Ben ook een Powderfinger fan geworden op reis in Australie!Als het weer hoor krijg ik alleen weer reiskriebels!

Inmiddels heb ik ze zien optreden in Tivoli Utrecht: geweldig! (alleen een slechte band in voorprogramma)
Leuk!

Toevallig las ik gister de veroncica gids: er stond een interview in met Eric Bana(een Australische komiek, die in Hollywood juist in Drama's/actiefilms speelt). Hij speelt dus tegenover Brad Pitt in Troy(die wij zaterdag gaan zien), en de laatste vraag was zoiets als: Wat is de soundtrack van je leven?
Toen zei ie Powderfinger, wat dat gebruikte hij ook voor opnamens, om emoties op te wekken!

Cool he? :D
 
Mariken said:
Inmiddels heb ik ze zien optreden in Tivoli Utrecht: geweldig! (alleen een slechte band in voorprogramma)

Hehe, dat was One in a Million...uit NL. Jaaa, dat was eehhh...apart. Wel energiek <-- understatement!! Ik heb er hartelijk om kunnen lachen in elk geval :lol:

Optreden van Powderfinger was idd geweldig 8)
 
Sander wrote:
Hehe, dat was One in a Million...uit NL. Jaaa, dat was eehhh...apart. Wel energiek <-- understatement!! Ik heb er hartelijk om kunnen lachen in elk geval

Ik ook, helemaal toen die geluidsman op het eind begon mee te dansen/stampen. Geweldig! Ben benieuwd of hij al zijn tanden nog heeft :lol:
 
Back
Top