Pre-grant letter ontvangen......

Wilsil

Well-Known Member
Goed nieuws:
We hebben de pre-grant ontvangen, nu 5 minuten geleden.
Joeppie, dat wordt een goed weekend. Party time...

Nu nog een vakantie boeken n aar het buitenland om de visas in onze paspoorten gestempeld te krijgen.

Geweldig!! Van harte gefeliciteerd!!!

Ik neem vanavond ook een wijntje op jullie!

Groetjes Lin

Geweldig nieuws, [size=20pt]gefeliciteerd[/size]  :cheer::balloons:

groetjes Miranda  :up:

geweldig Gefeliciteerd !!! We gaan het aankomende zondag met jullie vieren met een Aussie BBQ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot zondag

gr

Mel Jeroen Tara en Dewi

Wilsil, van harte.... Zit jij in Oz op basis van een 457 visum? Nu ben je dus volledig onafhankelijk geworden van je huidige werkgever.

Hoop snel een bakkie bij je te kunnen doen.

Gr Frank

Klopt Frank.
Als we straks het visum hebben ben ik voor het visum niet meer afhankelijk van mijn werkgever.
Maar het gaat alweer beter op mijn werk, dus ben ik nog niet van plan om daar weg te gaan.

Hartstikke gefeliciteerd!
Jij zat waarschijnlijk in dezelfde stapel als ondergetekende, ik heb het afgelopen woensdag gekregen.

Mijn paspoort is nu aangetekend onderweg naar Berlijn.

Succes en groeten, Bart

Dan heb je het visum eerder dan wij.
Alleen hebben wij het voordeel dat we al in Oz zitten en al ingeslingerd zijn.

Hoi Wilco,

Dat is geloof ik wat sneller dan verwacht is het niet?? GEFELICITEERD !!!
Wanneer was ook alweer precies de barbie om dat te vieren  ;-) ;-) ??

Peter en Ellen

Bedankt allemaal.
Nu nog een reisje naar het buitenland boeken. Waarschijnlijk wordt het New Zealand.
Enne, de bbq? Aas je ergens op Peter??????????????

Ja, maar wilde wilde niet al te NL overkomen en het wat voorzichtiger brengen ... Is dat gelukt?  :-D :-D

Altijd welkom Peter en Ellen. Wel effe een belletje doen.
Maar eerst moeten we nog jullie huisje bekijken. We maken nog wel een keer een afspraak. OK?
Kunnen we meteen Darch goed bekijken. We zijn er al wel eens door heen gereden, maar nog eens kan geen kwaad.

He Wilco,

Helemaal gelijk hoor! LAten we off-line maar even wat afspreken (via de normale email adressen ;-) )

CU<
Peter

Back