Precies 1 jaar bezig

4np

Member
Naast het feit dat we onze doden herdenken is het ook precies 1 jaar geleden dat ik aan de visum aanvraag ben begonnen. Vorig jaar zijn we (toen nog we) de dodenherdenking helemaal vergeten omdat we over Oz zaten te fantaseren. En nu, een jaar verder, heb ik het visum nog steeds niet ;) Maarrrr er zit wel schot in; ik verwacht de boel in september toch wel rond te hebben :)

Tja nog even geduld  :up:. Wij zijn uiteindelijk 1.5 jaar bezig geweest....Snel gaat het niet maar straks krijg je er wat moois voor terug!!!!

Succes!
Marie

Time flies when you're having fun...euhm... :|
Wij zijn nu ook ongeveer een jaar bezig maar de spannende tijden gaan er aan komen!
Je bent er bijna!

groetjes,
An

Nou hopen dat je snel iets hoort dan :up:. Ik zelf ben nu een maand of 8 bezig... Hopelijk heb ik voor het jaar rond is mn visum. De DIAC heeft jouw aanvraag toch ook op 27 november ontvangen, of ben ik in de war met iemand anders?

Goed dat er schot in de zaak komt!

Je geduld word inderdaad wel op de proef gesteld bij deze procedure.
Wij zijn nu ruim anderhalf jaar bezig en verwachten dat we het visum eind dit jaar zullen krijgen.

Succes met de laatste loodjes!

Anne

[quote author=Catkin link=topic=6993.msg89057#msg89057 date=1178348092]
De DIAC heeft jouw aanvraag toch ook op 27 november ontvangen, of ben ik in de war met iemand anders?
[/quote]

Klopt; als ik wat hoor moet jij ook wat gaan horen; en omgekeerd :) Ik ben benieuwd :D

[quote author=4np link=topic=6993.msg89073#msg89073 date=1178354380]
[quote author=Catkin link=topic=6993.msg89057#msg89057 date=1178348092]
De DIAC heeft jouw aanvraag toch ook op 27 november ontvangen, of ben ik in de war met iemand anders?
[/quote]

Klopt; als ik wat hoor moet jij ook wat gaan horen; en omgekeerd :) Ik ben benieuwd :D
[/quote]

Haha precies. Ik hoop nog steeds in Juni/ Juli mn visum ter krijgen.

nope; nog niets. Ik heb 28 sep een reactie van LCU gehad dat ze de week van 30/7/2007 aan het processen waren en op britsh expats stond dat ze deze week de week van 6 aug aan het processen waren. Als het goed is moeten mijn medicals dus over 3 a 4 weken worden behandeld en dan zal de CO hopelijk niet lang meer op zich laten wachten...

En jullie? Zijn jullie er helemaal klaar voor? ;) Dinsdag is de grote dag, toch?

Hey Hansie!

Ja, ik was er vrijdag de 11e en ik vlieg 16 april naar Perth ;) Dus ca 2 a 3 maandjes later zal ik in Sydney zijn :) Is je BBQ al goed opgestart? ;)

Hey 4np, hoe was het weer bij jou in Berlijn? Afgelopen weekend was het echt zwaar kl<CENSUUR>e ;) Alleen maar regen gehad :)

Was trouwens bij ons ook niet druk. We waren er om 08.50 en er was een stel voor ons en een vrouw, dus dat viel wel mee. Ongeveer een half uurtje later stonden we weer buiten. Ik vond het trouwens best een euforisch moment en dat ze er niet veel werk van maken en geen praatje met je houden wat jij zei vond ik helemaal niet erg, want ik kon toch alleen maar lachen :)

Back