Pretparken in Oz

clair

New Member
Omdat ik nu zelf in een pret park werk als kok(Walibi World),ben ik ook benieuwd naar de parken in Oz.Wie kan daar over vertellen??

Clair. :cool:
 
Hai Clair,

Waar Google allemaal niet goed voor is  :wink:
http://themepark.startpagina.nl/
Links onderaan: Australie  :up:
 
outbackcraptacular, zoals wij het thuis noemen.
  :grin: :grin: :grin:  Please do tell!!!! Zijn jullie er geweest?? Wij in ieder geval dus nog niet maar ik hield het eigenlijk in mijn achterhoofd  :smile: voor als mijn ouders hier zijn........niet doen dus?

Groetjes
Syl :smile:
 
Dat outback spectacular gedoe (ben er niet geweest) lijkt op de web site erg veel op iets wat ik jaren geleden in/bij Disney World Parijs heb gezien. Ook zo'n paarden show en soort BBQ dinner rond een arena....  Zijn er meer mensen die dit herkennen?

In Port Stephens hadden we Tomteland - een pretpark met achtbaan enz. Dat is een paar jaar geleden overgenomen door de Aboriginal Land Coucil en toen was het binnen 6 maanden failliet..... Feitelijk is Australie te klein voor groot schalige parken. Vergelijk de W-Europese markt met zo'n 100 millioen mensen in een cirkel met een straal van 500km met onze 20 millioen binnen een straal van 2000 km......  :-(
 
Disney gaat niet in Parijs een park neerzetten omdat ze het land ''leuk'' vinden
[quote author=-+henk+- link=topic=7415.msg96173#msg96173 date=1186124466]
Vergelijk de W-Europese markt met zo'n 100 millioen mensen in een cirkel met een straal van 500km met onze 20 millioen binnen een straal van 2000 km......  :-([/quote]

All about the money folks, daarnaast is Disney de absolute top in vermaak voor jong en ...jonger.  Denk ik

Hier hebben wij ook verschillende ''pret'' - ''dieren'' parken, vol gestouwd met Crocs , 3 in een straal van 50case.

Yeah , we have a lot of fun. entree $20, als ik ga vissen zie ik ze gratis.

Jack :evil:
 
Back
Top