Prijs van autorijles in Australie

sabi

New Member
Hoi

Marga heeft reeds een rijbewijs maar wil haar rijkunsten nog wat bijschaven. Ik vroeg mij daarom af wat een uurtje rijles kost in Australie. Als dat flink scheelt met Nederland (hetgeen volgens mij bijna niet anders kan met die belachelijke prijzen hier) dan is het wellicht de moeite waard om nog even geduld te hebben.

Alvast bedankt!
Sabi

Als je een volwassen kent met een volledig rijbewijs dan kan die Marga dus begeleiden. 

Je MOET hier niet via een rijschool rijden.  Velen leren nog steeds van hun ouders rijden en dat kost alleen engelengeduld :-D

36 dollar per uur bij Sam, Australisch super-instructeur: 0402047684. (Woonachtig in Brisbane).

Doe hem de groeten!

[quote author=amoz link=topic=1955.msg18615#msg18615 date=1119221764]
36 dollar per uur bij Sam, Australisch super-instructeur: 01402047684. (Woonachtig in Brisbane).
[/quote]

Wel een raar nummer voor Brisbane, ik zou toch zeggen dat het met (07) zou moeten beginnen?

Wat licht in deze onzekere duisternis: Inderdaad, het is een mobiel nummer en wel het volgende: 0402047684.

Ik heb het nummer geedit in mijn vorige boodschap en het staat er nu correct!

Sorry for the confusion! En wel nu allemaal les bij hem nemen he! Hij is zoeperkoel!

By the way, ik zoek bij voorkeur een heeeeeele geduldige instructeur in Adelaide en zijn de prijzen gelijk aan die van Brisbane, uurtarief? Sabi is een schat van een vent, maar we zullen elkaar de hersenen inslaan als ik les van hem krijg :evil:

:eek:fftopic: Goed overigens dat wij naar Australië gaan. Want als je naar Canada toe gaat, dan moet je (Ja echt waar) opnieuw je Rijbewijs halen! Stelletje mafkezen. Helemaal wanneer ze het zo slecht hebben georganiseerd dat Rijbewijs opnieuw want als je eerst naar de staat New Brunswick toe gaat dan ruil je in die staat gewoon je Nederlandse rijbewijs in voor een Canadees Rijbewijs, ja dat kan ook.  :lol1:

Back