Prille ideen van Gerald

gerald

New Member
Hallo, we zijn een gezin met 2 kinderen en filosoferen wel eens over een leven in Australië echter blijft het daar ook vaak bij. Om het balletje aan het rollen te krijgen moet ik toch een baan vinden en daarnaar op zoek. Wie-o-wie kan mij helpen aan sites waar ik banen kan zoeken in Australië, bij voorkeur in de Grafische Industrie want dat is mijn vakgebied.
Met vriendelijke groet,
Gerald Broen

Hoi Gerald,

welkom op het forum.
Websites waar je zou kunnen zoeken zijn o.a. www.seek.com.au en ik weet zeker dat als je op www.google.com.au zoekt je nog veel meer jobsites gaat vinden.

Wees erop voorbereid dat de visum aanvraag de nodige tijd in beslag gaat nemen en dat Australische werkgevers niet gaan reageren als je nog geen visum hebt over nog aan de andere kant van de aardbol woont.

Als je wilt bekijken wat je mogelijkheden zijn voor een visum neem dan eens contact op met een bureau die dat voor je kan regelen.
Bij ons heeft move2Australia dat gedaan (www.move2Australia.com.au) dit zijn Nederlanders die in Adelaide wonen.

In ieder geval succes met je zoektocht, als je nog vragen hebt, stel ze gerust, altijd wel iemand op het forum die je een antwoord kan geven.

Groeten en een fijn 2009.
Johan

Back