Prinses Máxima bevallen van dochter

Prinses Máxima opgenomen in Bronovo Ziekenhuis

Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden is hedenochtend om 9.00 uur, in afwachting van de geboorte van het tweede kind van haar en Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje, opgenomen in Ziekenhuis Bronovo te Den Haag.

Nadere informatie volgt zo spoedig mogelijk.

RVD, 26.06.2005, 10.30 uur
 
Prinses Máxima bevallen van dochter

Uitgegeven: 26 juni 2005 15:27
Laatst gewijzigd: 26 juni 2005 15:37

DEN HAAG - Prinses Máxima is zondagmiddag in het Bronovo-ziekenhuis bevallen van een dochter. Dit heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) bekendgemaakt. Het kind kwam omstreeks 14.40 uur ter wereld. Het is een kerngezonde dochter, aldus de RVD.
 
Proficiat voor Maxima.
yawnee.gif
yawnee.gif
yawnee.gif
yawnee.gif
yawnee.gif
 
:) Hihi.. Weer een dochter! Is dat een "vloek" ofzo? Of alleen maar jongens of alleen maar meisjes??

:baby: :clap2: :knit:
 
Zo ging het met Beatrix ook..die kreeg alleen maar zoons....Juliana alleen maar dochters.....it's a conspiracy...

Prinses Margriet heeft ook alleen maar zoons....
 
ach..... Presidenten en ex presidenten blijven ook
hun hele leven een vermogen kosten.  :cry2: :lookatit:
Ik denk dat we beter kunnen houden wat we hebben.  :-D
 
[quote author=Ton en Ineke link=topic=1991.msg19271#msg19271 date=1119851518]
ach..... Presidenten en ex presidenten blijven ook
hun hele leven een vermogen kosten. :cry2: :lookatit:
[/quote]

is wel waar. maar ik heb een beetje problemen met dat "erf-opvolging" verhaal en nog meer met het "geen belasting te hoeven betalen" verhaal. (iedereen is gelijk, maar de Oranjes zijn iets gelijker????)
 
Ik zou voor het dubbele niet in zo'n goudenkooi willen leven.  :|
Wij kunnen tenminste rustig in de kroeg zitten en verder doen
wat we willen zonder dat iemand zich er aan stoort.  :-D
 
lijkt me idd ook niets, als Wim-Lex dan straks de monarchie afschaft kunnen zijn kleinkinderen tenminste een normaal leven leiden.  :-D  :-D  :-D
 
Ach, in Nederland is dat lang niet zo erg als in Engeland! Mijn vader heeft de jongens van Bea vaak genoeg over de vloer gehad toen ze in Groningen studeerde. Dat moet je in Engeland niet proberen zonder je foto in de krant te krijgen...

Neej, ik denk dat je nog van luxe mag spreken in dit land. Vorige week zat ik op het strand en toen kwam pascal van Bløf naast me zitten. Ja, dan maak je daar een kort praatje mee en dan ga je alle 2 je eigen weg.. Zo gaat dat in hier.. Geen foto's of gek doen ofzo..

Grtz Tanne
 
Back
Top