Procedure starten voor 1-7-12 of wachten?

Dani & Roy

Member
Hoi,

Even een vraagje: wij staan op het punt om de procedure voor een skilled independent visum op te starten. Maar hebben jullie enig idee of de wijzigende regelgeving per 1-7-2012 roet in het eten kan gooien? Volgens mij moet je vanaf dan een intentie aangeven dat je de procedure wil starten, en zodra je aan de beurt bent, dan kun je pas de daadwerkelijke aanvraag indienen. Andersom dus dan zoals het nu werkt. Ik ben bang dat als we nu gaan starten, we dadelijk al termijnen betaald hebben en de IELTS gedaan hebben, die vervolgens weer verloopt, en we het hierna allemaal nog eens dunnetjes over mogen doen.:-( Of misschiem dan het dan nog heel lang duurt voordat we aan de beurt zijn?
Hebben jullie tips? Of weten jullie hoe het zit? Misschien moeten we juist nu wel starten? :dunno:
Alvast super bedankt voor jullie reacties!

Wij staan te popelen om de procedure te starten..............:lol: ,


groetjes,
Daniella
 
Hallo

Wij hoorden van een emigratiebureau dat het te laat is om te starten voor een 176 visum, omdat je dan ook nog sponsorship moet aanvragen. Jullie moeten dat niet doen, dus misschien kan het nog als jullie snel zijn? Er zijn nog mens op het forum die net begonnen zijn.
Het klopt volgens mij wat je vertelt over de procedure. Je moet inderdaad wachten tot je gekozen wordt.
De IELTS is voor de hoofaanvrager 1 jaar geldig en de medeaanvrager 2 jaar. Met het juiste beroep en genoeg punten zal je wel snel gekozen worden. (dat hopen wij zelf ook) en dan zijn jullie IELTS nog geldig.
Als ik in jullie schoenen stond, zou ik me zeer snel haasten. Voor ons is het al te laat, wij moeten wachten. (ik haaaat wachten!)

Veel succes!

Karoline
 
Hallo

Wilde eigenlijk niemand bang maken hoor. Dit is onze ervaring die ik deelde. (voor de eerste en misschien beter ook de laatste keer!)
Ik zal best een stil lid worden van XPDITE :grin:
Het was eigenlijk een migration agent waar vrienden van ons de stap mee gezet hebben en er heel tevreden over zijn.

Groetjes
 
Back
Top