tweety
XPdite Sponsor
Is er iemand die de laatste tijd nog een sponsorship bij Victoria heeft aangevraagd? Zelf heb ik 17 september mijn aanvraag verzonden en heb tot op heden nog niets gehoord.
Nou bij mij is het dus maandag dus 8 weken geleden en ik weet nog niets. Weet iemand of het verstandig is om via een mailtje/belletje contact op te nemen, of moet ik gewoon geduld hebben en krijg ik vandaag of morgen wel een berichtje?
Volgens mij kan ik nergens de status middels dat SMP reference number controleren of bestaat deze mogelijkheid wel?
Groetjes Chantal
Standard Processing Time
Once you have completed and successful lodged your Victorian Government’s Skilled –Sponsored visa sponsorship form, the standard processing time is up to eight weeks
Nou bij mij is het dus maandag dus 8 weken geleden en ik weet nog niets. Weet iemand of het verstandig is om via een mailtje/belletje contact op te nemen, of moet ik gewoon geduld hebben en krijg ik vandaag of morgen wel een berichtje?
Volgens mij kan ik nergens de status middels dat SMP reference number controleren of bestaat deze mogelijkheid wel?
Groetjes Chantal