processing time STNI VIC?

tweety

XPdite Sponsor
Is er iemand die de laatste tijd nog een sponsorship bij Victoria heeft aangevraagd? Zelf heb ik 17 september mijn aanvraag verzonden en heb tot op heden nog niets gehoord.

Standard Processing Time
Once you have completed and successful lodged your Victorian Government’s Skilled –Sponsored visa sponsorship form, the standard processing time is up to eight weeks 

Nou bij mij is het dus maandag dus 8 weken geleden en ik weet nog niets. Weet iemand of het verstandig is om via een mailtje/belletje contact op te nemen, of moet ik gewoon geduld hebben en krijg ik vandaag of morgen wel een berichtje?
Volgens mij kan ik nergens de status middels dat SMP reference number controleren of bestaat deze mogelijkheid wel?

Groetjes Chantal

Ik zou er maar eens een mailtje of telefoontje op wagen als ik jou was want volgens mij duurt dat normaal niet zo lang. Ik geloof dat wij destijds binnen 2 weken bericht hadden maar dat was wel voor een SIR visum; kweenie of dat wat uitmaakt.

Succes

Erna

Ik denk dat ik even netjes tot halverwege volgende week wacht, zodat ik echt over de 8 weken heen zit en dan maar eens aan het belletje ga trekken. Er zal toch geen reden zijn dat alles zo lang op zich laat wachten  :|

Chantal

[quote author=tweety link=topic=7877.msg102379#msg102379 date=1194781552]
Er zal toch geen reden zijn dat alles zo lang op zich laat wachten
[/quote]

Nee joh, vast niet. Je dossier ligt vast op het bureau van een ongeinteresseerde Aussie (ja ook die bestaan...) die zich niet realiseert dat hij jouw zenuwen tot het uiterste tergt hiermee!  :wink:
Gewoon even bellen volgende week, komt goed!  :up:

Ik had niet het geduld om te wachten dus ik heb vandaag maar een mailtje verzonden......

Ahh yakkes, wat een slome duikelaars.. :x

Maar hou moed waarschijnlijk heb je begin volgende week een respons... :wink:

Back