Profile info

Rene-L

XPdite Sponsor
Ik zit vaak te kijken naar de leden informatie om te weten waar ze wonen (Nederland of Australië), maar vaak staat het er niet bij.

Is het een idee om even te kijken (en OF je het inderdaad wel wil) bij Location of het er in staat??

Misschien is het land al voldoende. Krijg je een beetje een idee waar iemand zit.

Reacties iemand???

Rene

Heb het gelijk gecontroleerd en ik had het idd al vermeld :)

Verder moet je wel rekening houden met het feit dat sommigen inmiddels al op een andere plek wonen (omdat ze bijv. al ge-emigreerd zijn) en  vanwege het gebrek aan internet-verbinding nog niet hebben aangepast. En ik moest zelf ook weer even denken of ik het wel of niet had opgeschreven. Ik kijk dus persoonlijk nooit in mijn eigen profiel (ik ken mezelf te goed denk ik :p )

Hmmm nooit bij nagedacht, ik zal zeker even kijken en het erin zetten! :up:
(Nu nog Nl, over 3 weken Oz :lol:)

Groetjes Lin

Zoals landmiles hier ook al aangaf, vermelden sommige fora de locatie naast elk bericht (bijvoorbeeld onder de avatar). Dat kan hier ook, maar daarvoor moet ik wat aanpassingen maken. Ik zal zodra ik tijd heb eens kijken wat ik kan doen.

Hoe kan je dan een tekst onder je avatar zetten?

Of moet het een onderdeel van de avatar zelf zijn?

Tekst onder je Avatar zetten gaat als volgt:

- Klik op de button profile (als je ingelogd bent)
- Klik op de link "Forum Profile Information" (onder het item: Modify Profile"
- Pas vervolgens de tekst aan in het veld "Personal Text" (1e sectie)

Done!!!

goed idee, je zou het zelfs nog kunnen uitbreiden ik heb zo vaak(als ik op het forum aan het koekeloeren ben. Dat ik denk oh ja die naam wie was dat ook al weer.)
Nou moet ik er even bij vertellen dat mijn studie absoluut niet op namen gericht is.En voor jullie is het misschien nog weer makkelijker omdat jullie er een gezicht bij hebben, van de expedit etentjes enzo.
Dus mijn voorkeur heeft het wel om zo veel mogelijk info in het profile te zetten, zo ook bijvoorbeeld, hoe ver je d'r in zit met je visum aanvraag, welke met of zonder hulp enz.

Groetjes irma

Het is alweer een tijdje geleden dat ik de suggestie heb gedaan om voor iedereen (die dat wil) zijn profile information nog even na kijkt, en eventueel aanpast met het oog op de locatie van waar zij wonen.
Het is, als men dit niet wil, natuurlijk niet nodig om zijn straat en huisnummer te vermelden (ook in verband met de privacy), maar je zou bv je provincie kunnen melden.

Ik hoor van andere leden dat zij, net als ik, vaak even kijken waar de leden wonen. Just out of curiosity. Soms krijg ik het vermoeden dat ze al in Oz zitten, maar dan opeens blijken ze toch nog in Nederland te zijn.

Maar maak je geen zorgen, ik zal niet op de koffie onuitgenodigd komen.

Ook is het draadje van Aussie Timeline leuk; je kan zien wanneer er leden waar naar toe gaan. http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2511.0

Ik heb inmiddels al een hele lijst van deze leden in een Excel spreadsheet gemaakt.

Zo, aub help ons jullie te helpen, en kijk je profile info even na voor je locatie.

Rene

Back