proposed skilled migration selection model

Interessant. Lastig vind ik dat je je skills assesment en english language test gedaan moet hebben maar afhankelijk van je ranking zou het 2 jaar kunnen duren voor je uitgenodigd wordt. Na je uitnodiging heb je maar 2 maanden de tijd om de boel in te dienen. Stel dat je na 1,5 jaar uitgenodigd wordt. Dan zijn al die zaken al verlopen en kun je het nooit zo snel op orde krijgen. Of lees ik dat verkeerd?

Tot 1 juli 2012 mag je dus nog wel indienen onder het normale systeem. Begrijp ik dat goed?

Heb het hele stuk incl. de FAQ ook even gelezen. Als je na 1,5 jaar een uitnodiging krijgt, heb je 2 maanden de tijd om een visum aanvraag in te dienen. Misschien dat je daarna nog de mogelijkheid krijgt om je nieuwe IELTS en Skills Assesment in te leveren. Want Ielts kan te doen zijn in 2 maanden, maar een skills assesment vaak niet. Zelfs al heb je alles klaar liggen om opnieuw op te sturen, is de assassor vaak niet snel genoeg. Gelukkig is dit hele verhaal nog niet definitief en zal dit 1 van de dingen zijn die er nog in opgenomen zal moeten worden (hoop ik...)

ik denk ook wel dat ze al die zaken dan zullen herbekijken...kan niet anders (hoop ik) ik hoop alleszins tegen dan alles al lang ingediend te hebben...

fingers crossed

Klinkt als nog meer onzekerheid en wachyen. Nooit goed. Voor 1 juli 2012 indienen dus!

Hmmm, ik vraag me af of er dan nog wel een nieuwe SOL komt op 1 juli 2011. En dan wel een SOL waar het beroep van mijn man weer op staat!!!!!! Mocht die er komen dan wacht ik dit nieuwe model liever ook niet af en dien ik meteen in!

Back