Bedankt alvast voor jullie reacties! Ik wilde namelijk net aan jullie vragen hoe jullie punten samengesteld zijn en het is leuk om van iemand anders te zien, hoe hij/zij de punten bij elkaar krijgt.
Daardoor heb ik eigenlijk al meteen een vraag over dat IELTS examen: je kunt hier 15 of 20 mee scoren, maar als je nou voor de 20 gaat (4 modules 6 of hoger), moet je dan echt een perfect engels beheersen? Weet iemand als je het naar het Nederlands onderwijs vertaald met welk nivo het te vergelijken is. En dezelfde vraag voor de 15 punten variant.
Hoe gaat zo'n test afgenomen worden, hoe lang duurt dat en waar wordt dat gedaan.
:?Nog een vraagje over "Community Language" (5 punten).
Deze snap ik niet helemaal, wanneer heb je nu recht op die punten? Moet je daarvoor speciale diploma's hebben?
Voor je partner kan je toch maar max. 5 krijgen?
En weet één van jullie hoe het zit met, als je beroep wel op de lijst staat maar niet je functie? Waar moet je dan vanuit gaan met het berekenen van je puntensamenstelling. In mijn geval heb ik een hogere functie. Je zou dan hopen dat je ook meer punten kan krijgen. 50 of 60 punten scheelt toch wel errug veel!!!
Ik ga meteen ff de info over "SIR" nog opzoeken.:roll:
Groetjes,
Erik & Nancy