Punten voor Nederlands?

Niels

New Member
Begrijp ik het goed dat je punten kan ontvangen voor Nederlands? Als je (uiteraard) les hebt gehad op een universtiteit in Nederlands, telt dit dan ook?

Yep, een bewijsje van school vragen, in het engels, meesturen en voila; 5 punten.

Of het zo gemakkelijk gaat zoals is schrijf weet ik niet, maar op die manier moet je het wel aanpakken.

Suc6

Ik zag net dat er ergens anders op dit forum ook al eens gesproken was over deze 5 punten voor Nederlands. Maar goed.

Jeroen said:
Yep, een bewijsje van school vragen, in het engels, meesturen en voila; 5 punten.

Of het zo gemakkelijk gaat zoals is schrijf weet ik niet, maar op die manier moet je het wel aanpakken.

Suc6

Jammer dat we dat niet wisten, dat is nu te laat. Maar als je jezelf Nederlands hebt aangeleerd telt het vast weer niet.

Maar Nederlands is niet de enige taal waar je 5 bonuspunten voor krijgt, het gaat om alle talen die als community language worden beschouwd in Oz.

"Jeroen said:
Maar Nederlands is niet de enige taal waar je 5 bonuspunten voor krijgt"]

Ja klopt, Badri heeft Hindi opgegeven, maar ik wist niet dat Nederlnads ook meetelde :(

en als je dan twee talen kent, behalve nederlands en engelsm
telt dat dan dubbel, dus 10 punten?

groeten,
Michael

Michael said:
en als je dan twee talen kent, behalve nederlands en engelsm
telt dat dan dubbel, dus 10 punten?

groeten,
Michael

:lol: Dat zou je wel willen. Zie-ie-zo is het niet mogelijk om meer dan 5 bonus punten te scoren. Veel Engelsen kiezen voor de bond investment ($100.000).

Het was voor mij ook moeilijk kiezen tussen het investeren van $100.000 of Nederlands als community language :p.

Back