puppy

Op de site van Aqis staat, dat dieren meer dan 6 maanden oud moeten zijn als je ze wilt exporteren! Hoe oud is je pupje, en wat voor ras heb je? (Ben nieuwsgierig, ben zelf 3 jaar puppy-trainster geweest!)
Lente
 
Hallo zeg weet je wat die eten als ze groot zijn,
enne als je toch naar australie wilt kun je beter daar een leuke puppy uitzoeken.
Of heb je deze puppy al.

Woef,

outback Jack :evil:
 
Ten eerste moet je uitkijken denk ik met Berner Sennen pups, die hebben nou niet echt een vacht voor een warm klimaat. Ik denk niet dat je hen er een plezier mee doet, ze zijn tenslotte gefokt voor koudere klimaten. Daarbij heeft een pup, zeker de eerste maanden tot een jaar, veel begeleiding nodig. In quarantaine doen ze daar niet echt aan. Met een beetje pech hou je twee wereldvreemde honden over die voor alles en iedereen bang zijn (inclusief jezelf). Waarom bespaar je jezelf en de pups de rompslomp niet en koop je daar twee leuke honden? Ook daar hebben ze die hoor en het is nog goedkoper ook. Trouwens wist je dat twee pups samen nooit zo'n band met hun baas krijgen als één voor één?
 
Eigenlijk heb je geen huisdieren nodig daar,

Dieren en natuur genoeg,

En anders neem je toch een kangaroo, en met het uitlaten aan de lijn is goed voor je conditie.

Outback Jack :evil:
 
Op dit moment hebben we een berner en een cavalier king charles spaniel en we zitten heel erg in dubio of we ze meenemen of niet
 
He wiepie,

Ik zou zeggen, meenemen.

Als ze al zoveel jaren vanaf puppie tot nu bij jullie zijn, ik denk dat deze honden dat voelen als ze een ander onderkomen krijgen.
Ik krijg dit persoonlijk niet over mijn hart.
Zeg maar, wij willen iets, emigreren dus, en de honden worden de dupe ervan.

Maar zoals ik het al zei dit is mijn mening.
Ik kan daar niet over beslissen en ik kan niet in jullie portemonee kijken of jullie dit ervoor over hebben.

Groeten,

outback Jack :evil:
 
Dank je Jack.

Als het aan mij ligt gaan ze zeker mee.

Mijn middelste zoon(14) wil zijn geld van de krantenwijk aan de kant leggen om de overtovht van de berner te kunnen betalen :up:. Deze is al vanaf pup bij ons inmiddels 4 jaar , de cavalier hebben vanaf juni dit jaar.
 
Oke , je kijkt in de ogen van je zoontje en wat doe.......

Je neemt je viervoeter, je vriend mee.

Ga naar het strand in oz neem een bal mee en je weet dat je de juiste beslissing hebt genomen.

Groeten,

Outback Jack :evil:
 
Hé wiepie,

Ik zou zeggen meenemen die pups. Wat is er mooier dan in de natuur met je favoriete honden te gaan wandelen. Zeker je zoon zal het geweldig vinden.
Toen ik in Melbourne aan het werk was, liep daar ook een Benner rond. Ik had niet het idee dat hij last van de warmte had ondanks zijn donkere vacht.
Succes met het nemen van je besluit.
 
Het enige wat je je hond moet leren is een beetje Engels.
Als hij vriendjes krijgt dan verstaat hij ze ook nog.
Anders komt het maar zoals woef en waf over enne leer de hond links lopen anders krijgt hij botsingen.

groeten,

Outback Jack :evil:
 
Back
Top