Q-music Skippiebalrace

Sacha

Ass. Perth Promotor
Ik heb een finale plaats!!!!!!!

Maak nu kans op een rondreis door Australie!!!!!!!!!!

Zeg, als dat zo doorgaat (en ook nog de lotery winnen) dan moet je zodra je hier bent maar eens wat lotto tickets voor ons kopen hoor ...  :lol: :lol:

Good on ya!!!!!

misschien kan je die aan je CO geven en vragen of hij je visum voor die tijd kan afgeven dan schiet het een beetje op :)

Zeker weten een leuke actie maar die reisschema... elke dag van hot naar her.  :lol:

[quote author=Wilsil link=topic=9925.msg136253#msg136253 date=1239091939]
Uhhh, wat is de Q-music Skippiebal Race??? :?
[/quote]

http://www.qmusic.nl/page/acties/617

Moet je dan op Goede Vrijdag naar De Markt in Haarlem?
En hoeveel finalisten zijn er?

Zou wel te gek zijn als je wint. :cool:

Dat reisschema is inderdaad killing  :shock:

5 dagen van Adelaide naar Alice is wel leuk, maar gaat ook in rap tempo. 2 dagen rijden (en dan ook nog via de flinders ranges), 3 dagen red centre en hup door naar Sydney.

Heb inmiddels het bevestigingsmailtje van Q ontvangen. Er zijn 65 deelnemers en ik heb een slachtoffer gevonden dat gaat skippien in mijn plaats. Een vriendin van mij wil heel graag naar Australie om te kijken of het daar zo geweldig is als zij heeft gehoord van haar moeder die er is opgegroeid. Na die vakantie gaat ze beslissen of ze ook wil emigreren! Daar werken we natuurlijk graag aan mee. Als ze niet wint, zal ze wat langer moeten sparen, maar die vakantie komt er.

Als er nog mensen in Haarlem of omgeving wonen, we zoeken nog supporters!

[quote author=Sacha link=topic=9925.msg136291#msg136291 date=1239121469]
Als er nog mensen in Haarlem of omgeving wonen, we zoeken nog supporters!
[/quote]
Ja best wel, maar we hebben dan de verhuizers over de vloer  :smile:

Bart

Helaas, ze heeft het niet gered  :cry:

Maar we hadden wel een nieuwe yell voor op de Grote Markt: Ozzie, Ozzie, Ozzie, Oi, Oi, Oi

En dat is best wel gaaf omdat door zo veel mensen te horen roepen!!!!!
(mocht in een miniminimini interviewtje ook nog uitleggen waar het vandaan kwam  :grin:)

Back