quarantaine sydney voor een hond

hoi,

ik ben eind 2005 begin 2006 in sydney geweest (zijn net terug) en heb de buitenkant van het quarantaine centre gezien. dat zag er wel goed uit. was groot. Konden er niet in, maar als je op google.com.au kijkt bij eastern creek kan je wat foto's zien.
iemand kon wel vertellen dat ze erg tevreden waren met de kennel. Hoop dat je hier iets aan hebt.
sept. dit jaar gaan onze 2 honden erheen.

passie

@ marymary

Probeer dit eens http://www.affa.gov.au/content/output.cfm?ObjectID=76BC88BD-9466-484D-BD71429E05F32079
Ziet er trouwens goed uit.

Rene

bedankt, ik heb het gevonden, ziet er niet slecht uit. Maak me toch wel zorgen, ik heb een bordercollie en die gaat elke dag mee naar de paarden en mee paard rijden over het strand. Maar ja ik wil hem ook graag mee hebben.

Hé Mary,

Neem je toch gewoon je collie mee!! Het kost misschien veel geld, maar als je hem graag mee wil nemen.................

Rene

Hoi Mary,

Ik weet precies wat je voelt. Onze hond gaat elke dag met 8 andere honden naar het bos. Hij komt half april over. Wij vragen ons ook af hoe hij die maand stil zitten zonder andere honden en een welgemeende knuffel gaat doorstaan. We houden maar een beetje in ons achterhoofd dat ze geen tijdsbesef hebben maar...... leuk is anders. Had het liever anders gezien.

gr martijn en veer.

P.s. alles bij elkaar kost het +/- 1600 euro voor een grote labrador.

bedankt voor je info. ik had ook een kostenplaatje gemaakt, kwam ook rond dat bedrag.
gaat die van jullie ook naar Sydney?
succes.

Onze hond is in januari 2006 uit de quarantaine in Sydney gekomen en ogenschijnlijk heeft ze het prima doorstaan. Ze sprong huizenhoog van blijdschap toen ze ons weer zag. Medewerkers waren prettig. Bij Melbourne deden we onze hond een dag in een kennel en die kennelhouder beweerde dat de quarantaine faciliteiten in Sydney het beste zijn.

Groet,

Rianne

Back