Radiozenders in SA

Mountains

XPdite Sponsor
'The widest variety of music' zeggen ze dan op 102.3. Pffffff.
Dochter van 10 (top 2000-fan, echt waar!) en ik hebben het aardig gehad met deze zender, erg veel herhalingen van alsmaar dezelfde liedjes en commercials. Bon Jovi is living on a prayer and get some pork on your fork! Bluuuuhhhhh....

Wie weet er een leuke zender met echt gevarieerde muziek? Of anders een lekkere rockmuziekzender?
Graag met etherfrequentie, transistortje in de keuken en lekker meebleren in de auto!!!
 
Ik heb een beetje het zelfde probleem in Broken Hill alleen maar 2 radio zenders :( En niet de beste zeg maar! Daarom gebruik ik apps op m'n telefoon of computer die ik in m'n boxen/stereo plug zoals Pandorra waar ik m'n eigen 'radio zenders' samen stel of ik live stream andere radio zenders.
 
Sorry Mountains, kan je niet echt helpen. Zelfde probleem. Ik heb de radio zelden aan, en neem meestal maar een doosje cd's mee...

(en ja, ik weet het, hopeloos ouderwets, zou eigenlijk iTunes op een telefoon moeten zijn :p)
 
Is niet ouderwets, het is gewoon onze generatie ;) en dat is nou net wat ik mis, al mijn ceedeetjes.....gelukkig heb ik ze wel allemaal op de harde schijf staan :)
 
Spotify (gewoon of family) wellicht iets? Je kunt dan ook alle muziek die je leuk vindt offline beschikbaar maken op je telefoon (offline playlist samen stellen) Ik gebruik het dagelijks, geen streaming als ik in de auto zit en ik ververs de playlist als ik thuis ben of op mijn werk of zo. Luister in NL ook nooit radio zolang ik niet Studio Brussel of TripleJ kan luisteren. Zit nu thuis te werken dus dan kan dat wel :)

https://support.spotify.com/nl/learn-more/guides/#!/article/Offline-luisteren

http://www.smh.com.au/it-pro/spotify-family-embraces-the-modern-household-20141022-119sov.html

Spotify is helaas niet gratis zeg maar. Maar ja het is wel 100% legaal, en de keuze aan muziek is enorm breed van klassiek tot pop en alles er tussen in.
 
Met deze link kun je checken in welke doelgroep je valt en welke zender daarbij hoort... ;)



TripleJ is een beetje 3FM, mix102.3 is van alles wat... Voorheen SAFM (nu Hit107) hebben een briljante middag show die ik in de ochtend luister als ik in NL naar werk fiets. :-D
 
Last edited:
Was 3FM maar TripleJ :(

Ik snap je vergelijking wel hoor. Maar TripleJ is veel 'alternatiever' qua muziek en draait geen Pop for the masses (geen One Direction en dergelijk spul om een voorbeeld te geven)

Studio Brussel en TripleJ lijken wel heeeeel veel op elkaar (maar nu ben ik voor een hoop mensen wellicht aan het mierenn..ken:p)

Herken je middag/ochtendshow problematiek :D In de middag moet ik hier in NL TripleJ nog wel eens uitzetten omdat het dan daar nacht is en het wel heeeel alternatief wordt (speed metal of zo...)
 
Sorry Mountains, kan je niet echt helpen. Zelfde probleem. Ik heb de radio zelden aan, en neem meestal maar een doosje cd's mee...

(en ja, ik weet het, hopeloos ouderwets, zou eigenlijk iTunes op een telefoon moeten zijn :p)
Daarom begrijpen we elkaar zo goed... Niemand snapt ook waarom ik een koffergrammofoon in mijn brandweerrode fietstas heb...:cool:
 
Met deze link kun je checken in welke doelgroep je valt en welke zender daarbij hoort... ;)



TripleJ is een beetje 3FM, mix102.3 is van alles wat... Voorheen SAFM (nu Hit107) hebben een briljante middag show die ik in de ochtend luister als ik in NL naar werk fiets. :-D
Nou begint het er al mee dat ik zulke kleine lettertjes niet meer kan lezen... En dan moet ik ook nog mijn hokje opzoeken...?! Nah...:(
 
Thanks voor alle suggesties, toch weer wijzer geworden.
Tel nu de dagen af naar eerste kerstdag in NL, want dan begint de top 2000. Heerlijk, kan nu zonder wallen de nachtedities luisteren!:up:
 
Was 3FM maar TripleJ :(

Ik snap je vergelijking wel hoor. Maar TripleJ is veel 'alternatiever' qua muziek en draait geen Pop for the masses (geen One Direction en dergelijk spul om een voorbeeld te geven)

Studio Brussel en TripleJ lijken wel heeeeel veel op elkaar (maar nu ben ik voor een hoop mensen wellicht aan het mierenn..ken:p)

Herken je middag/ochtendshow problematiek :D In de middag moet ik hier in NL TripleJ nog wel eens uitzetten omdat het dan daar nacht is en het wel heeeel alternatief wordt (speed metal of zo...)

<3 Volgens mij kan je in mijn brein kijken. Idd 3fm wil zijn wat triple J hier is, maar heeft de ballen niet om wat meer links van t midden te gaan zitten. In my humble opinion het beste station vd wereld idd. En ongeveer voor 40% verantwoordelijk voor t feit dat ik nu hier woon. Maar echt...
En idd, het beste moment om in NL te luisteren is late avound/nacht als t hier ochtend is.
 
Back
Top