Referentiebrief bemachtingen!

Rol

New Member
:-D
Hoi, ik heb een tip voor als je een referentiebrief wil bemachten maar je wilt niet dat je huidige werkgever er achter komt dat je plannen hebt voor Australië.

Ik heb de smoes gebruikt dat ik bij een bedrijf/ organisatie vrijwilligers werk wil gaan doen en dat ze een referentiebrief nodig hebben. En nu krijg ik deze brief deze week! Mooi toch.

Tja.......soms moet je "vuil" spelen om je doel te bereiken!  :evil:

Greetzzz Rol
:-D

:) Nou........nee, want ik heb het gewoon in het Nederlands laten doen en laat het wel vertalen! Maakt niks uit!

Hebben is hebben! :lol:

Vrijdag naar de notaris voor de certificatieronde! En zaterdag IELTS! Hopelijk gaat alles nu in een keer door!!

:up:Greetzzz Rol

Wij zitten met hetzelfde. Volgend jaar wordt mijn vriends jaarcontract verlengd en in september beginnen we met de hele rompslomp ;) Ze mogen er bij hem in het bedrijf nu nog niets van weten en dat is af en toe best lastig, want ik mag er niet over praten ;) Afgelopen zomer een feestje gehad en toen heb ik het er niet over gehad, maar ik was wel zenuwachtig van te voren :)

:-(.... ik begrijp precies wat je bedoelt! Zo vreselijk enthousiast en toch je mond moeten houden. Niemand op mijn werk weet er iets van. Een vast contract in de aantocht............maar toch Aussie!

Het zal wel als een verrassing komen als over, hopelijk, een jaar de blijde boodschap komt! "Beste collega's ik ga naar Australië om te emigreren!"  :-o.....al die reactie's!!!  :-D

Oke, nog even "silence of the lambs!"

Gr Roland

Back