Reisadapters?

Ingriddv

Member
Weet iemand waar je voor een leuke prijs reisdapters kan kopen? Uiteraard NL-Australië. Wij laten zoveel mogelijk electronica achter in Nederland, maar niet alles. We zullen dus een aantal adapters nodig hebben.

Ik kreeg het advies om verdeel stekkers mee te nemen, dan heb je minder reisadapters nodig. :up:

Maar een goedkoop adresje voor reisstekkers houd ik me ook aanbevolen. :wink:

(Goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb is bij Conrad voor € 9,99
En een ongeaarde voor platte stekkers vond ik hier a € 3,95)

Ik kreeg het advies om verdeel stekkers mee te nemen, dan heb je minder reisadapters nodig. :up:

Maar een goedkoop adresje voor reisstekkers houd ik me ook aanbevolen. :wink:

(Goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb is bij Conrad voor € 9,99)
Niet teveel adapters; Nederlandse verdeeldozen en dan een Aussie stekker er aan (laten) zetten.
Een reis adaptertje voor nood (lees de eerste dagen) is wel makkelijk.

Bart

Dan is de onderste verticale pin vast de aarde. :up:

Welke kleur draden hebben ze daar eigenlijk?

$ 9,00 bij de Kmart. Of voor een paar dollar Australische stekkers aan je apparaten zetten.

Ongeaarde stekkers zijn zeker niet slim?

Zag ze hier voor 1,99 per stuk (of 16,99 voor 10)
http://www.abcstore.nl/webshop/kabe...u-rond---aus-plat--reisstekker-australie.html

Dan is 10 dollar/euro per stuk ineens erg veel...

Ik zag trouwens "hier australische stekkers aan laten zetten". Waar kan je dat in godsnaam laten doen? Ik zou het in NL niet eens laten weten als zoiets moest gebeuren :D edit: ok, dat moet ik zelf ook wel kunnen :p Stuk goejkoper!

Bij de ANWB Winkel in Nederland heb je fijne voor 12 euro ofzoiets. Zijn gewoon klein, niet zo'n gigantisch blok wat je vaak ziet.
En inderdaad verlengsnoer meenemen.

Of ze er hier zelf aan zetten (nieuwe stekkers). Ik heb/had een paar verloopstekkers en heb onder toeziend oog van m'n vader eigenhandig de NLse stekkers vervangen voor Australische. Wanneer je de stekkers koopt, dan zit er een beschrijving bij. Kan niet zoveel mee mis gaan :)

Alleen mocht je een keer een kortsluiting hebben en de boel afbrand, dan heeft de verzekering een reden om niet uit te keren. Klein risico natuurlijk, maar iets om bewust van te zijn.

Alleen mocht je een keer een kortsluiting hebben en de boel afbrand, dan heeft de verzekering een reden om niet uit te keren. Klein risico natuurlijk, maar iets om bewust van te zijn.

Interessant! Wist ik niet! Gelukkig maar een paar stekkers van apparaten die normaalgesproken uitstaan.TV e.d. zijn hier gekocht dus zaten al Aussie stekkers aan. Plus het was onder toeziend oog van iemand die verstand van zaken heeft, dus was niet zo bang dingen verkeerd te doen, maar desondanks goed om te weten :)

Back