Reistijd Deception Bay - Brisbane

M

Matth

Weet iemand hoe lang de reistijd per auto en of openbaar vervoer is?
Zijn er files te verwachten?
 
Hallo Matth,

Reken op zo'n 45 min. tot 1 uur per auto naar Brisbane city. Hangt ook af welke route je neemt. Files zijn er niet echt, maar druk is het wel.
Aan de noordkant van Brisbane is een goede treinverbinding (www.qr.com.au) echter er is geen station in Deception Bay.
Het dichtsbijzijnde station is denk ik Dakabin. Dan zal het nog zo'n 40 min. naar Brisbane zijn.
Zelf wonen we in Morayfield, en dicht bij de Bruce Highway naar Brisbane en een goede treinverbinding.
Ons huis is te koop, mocht je belangstelling hebben (5 slaapkamers).

Groet,
Martin

www.users.bigpond.net.au/mste8267


Matth said:
Weet iemand hoe lang de reistijd per auto en of openbaar vervoer is?
Zijn er files te verwachten?
 
Martin,

Bedankt voor de info. (we gaan eerst huren)

Gr, Matthew
 
Ursula, dat dacht ik ook al..... Ik meteen kijken op hun website maar daar staat ook niets nieuws.... Dus Martin, hoe zit dat????????

KC
 
Martin said:
Hallo Matth,

Reken op zo'n 45 min. tot 1 uur per auto naar Brisbane city. Hangt ook af welke route je neemt. Files zijn er niet echt, maar druk is het wel.
Aan de noordkant van Brisbane is een goede treinverbinding (www.qr.com.au) echter er is geen station in Deception Bay.
Het dichtsbijzijnde station is denk ik Dakabin. Dan zal het nog zo'n 40 min. naar Brisbane zijn.
Zelf wonen we in Morayfield, en dicht bij de Bruce Highway naar Brisbane en een goede treinverbinding.
Ons huis is te koop, mocht je belangstelling hebben (5 slaapkamers).

Groet,
Martin

Martin,

Kun je iets vertellen over Morayfield?
Is het een gezellige buurt om te wonen?
Wonen er veel gezinnen met kleine kinderen?
Zoals je misschien al gelezen hebt vertrekken wij 19 sep. naar Brisbane en we zijn op zoek naar een leuke wijk om te wonen tussen Noord Brisbane en Caloundra.

Groetjes,
Gabriëlle

www.users.bigpond.net.au/mste8267


Matth said:
Weet iemand hoe lang de reistijd per auto en of openbaar vervoer is?
Zijn er files te verwachten?
 
Back
Top