Relocation Down Under Canberra

En bedankt hè Hardcore! We hebben nu alle afleveringen gezien en gaan nu twijfelen tussen Adelaide (was 1ste keus), Melbourne & Sydney. ;-)
Gelukkig hebben we nog tot 1 juli om daar over na te denken...
 
Foutje... Ik bedoelde afterbang! giechel...

Maar ook jij alvast bedankt voor iets anders... Hiihi...
 
Ik ken uit mijn hoofd ook geen Tassie aflevering... maar dat zegt niets. Toen we nog niet voor ACT gingen wist ik ook niet dat er een Canberra aflevering was ;)

En Wazi... No worries mate :up:
 
Oe leuk!! We hebben hem toen live gezien, maar familie had hem gemist.
LEUK!! Thanks! :up:

Edit: Iemand een idee hoe en waar we hem nog een keer kunnen zien???
 
Hmmm... Daar gaan we een keer uitgebreid voor zitten. Die afleveringen zijn rete-interessant. Heb je die huizen gezien? Heb gisteren de aflevering Central Coast (Phil Spencer relocation Down Under) gezien. Snap die gasten niet: Zijn ze eerst helemaal verliefd op een huisje waar je lekker 's ochtends vanuit je keuken zo je veranda oploopt om je 'billy & pancakes' te genieten, kiezen ze voor een enorm snob-paleis. Wie gaat dat allemaal stofzuigen?

@Wazi: Thanks, we'll settle one day. Blijkbaar heb ik niet het monopoly op monopoly-verwijzingen:D
Cheers!
 
Ik had het inderdaad tegen jou ;) GVD dat is balen man... ze maken het jullie aardig moeilijk :(
 
Ja, ik snap het proces niet echt meer.... We dachten eigenlijk dat we het moeilijkste nu wel gehad hadden... Hoop dat dit sneller gaat dan Vetassess (wat ik wel verwacht) maar dat de uitslag dan niet is wat we niet willen horen...

Tsjah, elk huisje heeft zijn kruisje zeg maar hé. Jullie huisje, ons huisje enz....
 
Gelukkig nog aardig wat ruimte voor 1 juli, dat moet goedkomen :)
 
Back
Top