Remigreren - shipping aanraders

suske

Member
Wij moeten vanwege omstandigheden na 10 jaar Melbourne weer terug naar Nederland. Er zijn hier op het forum veel tips gegeven voor verhuizers van NL naar Aus, maar heeft iemand een aanrader voor een bedrijf om een container van Melbourne naar Nederland te sturen?

Hi Suske,
Ik heb geen idee...maar op de Facebook pagina Dutchies in Melbourne was er pas nog iemand die ook terug naar NL ging en wie weet heeft hij een tip?

Ik ben ook op zoek naar een goeie en goedkope verhuizer, wel van Brisbane naar België. Als je iets te weten komt, laat je het dan weten aub?

Ik ben benieuwd of jullie tips hebben? Op pomsinoz las ik: container $8000 . Hebben jullie iets goedkoper gevonden?

Chess, Allied Pickfords, Crown, Grace, Wridgways. Er zijn er waarschijnlijk nog veel meer, maar deze schieten me nu te binnen (niet geheel spontaan overigens...).

Wridgways waren de Australische partner van de verhuizer die mijn spullen vanuit Dubai naar Perth hebben verscheept, kostte in 2011 $7000.

Vrienden van ons zijn vorig jaar met Chess vanuit Perth naar UK verhuisd en betaalden net iets onder $8000 voor een 40ft container geloof ik.

Back