Rene-L, Petje af!!

marina

New Member
Er moet mij even wat van het hart.....
Ik zit hier als een ongeduldige stier op de spullen te wachten die ik nog nodig heb voor mijn visa en ik sta te popelen todat ik kan gaan.
Rene; jij bent zowat dagelijks online, hoe doe je dat toch joh? jij gaat toch pas over een jaar of 6? begreep ik dat nou goed?
Ik zou helemaal gek worden van verlangen om te vertrekken! Vooral als je er elke dag over praat, zou het bij mij alleen maar erger worden!
Petje af hoor!
"Ongeduldige" Marina
 
Geen betere manier dan je ongeduld te botvieren als hier op XPDite!! :up:

Groetjes Lin
 
Uhu!! Wij gaan pas over ongeveer 2 jaar en ik kan niet wachten...... Zit hier ook wel dagelijks, maar goed... ik ben dan ook ambtenaar he :p :p :p
 
Ja Wij komen ook :dizzy: :wall: :angry1: :bangcomputer: van ongeduld .Die 2 jaar kunnen niet vlug genoeg gepasseerd zijn .
Katja
 
Ook wij gaan ook pas over een paar jaar :cry: (als alles mee zit).

Internet heeft er bijna drie dagen uitgelegen, jemig wat heb ik jullie (en de site :-D) gemist!!!
Maar weer lekker ouderwets in m'n boeken gedoken (en wel over Australië :wink:), om toch nog enigszins de tijd door te komen. Niet dat ik niets te doen heb, hoor. Maarja...je moet toch wat in de tijd dat je in Nederland zit :p.

groetjes Mel
 
ja inderdaad, er zijn dus nog wel een aantal mensen die nog even moeten wachten.
Petje af voor iedereen die dus nog langer dan een maand moet wachten (schaam schaam)......

Sorry guys, maar Rene viel me zo op, en 6 jaar is nog wel heeeel lang......

Ik gun jullie allemaal van harte dat het voorspoedig voorloopt en dat we elkaar straks nog eens kunnen ontmoeten in ons favoriete land!!! :up:
 
@ Marina

Bedankt voor je mooie woorden.

Ik kan het heel kort houden. <PENSIOEN> Maar als ze mij een goede regeling aanbieden, dan denk ik niet dat het lang zal duren.

Op werk is het op het ogenblik een beetje stil. Krijg mijn werk (leidinggevende documenten conversie (digitaliseren van archieven) bij een sociale werkplaats) in een paar uur klaar. Dan laat ik het werk over aan mijn medewerkers, en hoef alleen maar in te springen als het fout (dreigt) gaat.
Daardoor zit als eerste op Xpdite. Ik vind het heerlijk om zo veel mensen bezig te zien (en horen) met hun plannen. Ook op werk weten ze eigenlijk niet veel van mijn plannen. De meeste zijn ook geen Oz fanaten. Ok, ze kennen dan wel Crocodile Dundee, maar daar blijft het bij.
Op deze manier ben ik ook in het midden van verslaafde enthousiastelingen zoals ik, en kan af en toe mijn ei kwijt.
Het leuke is dat je enorm veel vrienden er aan overhoudt. Mensen die je begrijpen, die af en toe met het zelfde probleem zitten (JE WILT OVER AUSTRALIË PRATEN EN NIET OVER HOE HET VOETBAL WEER KL..TE WAS.)
Naarmate de tijd verder gaat en je ziet hoeveel andere forummers al het land verlaten, "benijd" je ze toch een beetje. Maar er zijn ook andere forummers die nog een tijdje voor de boeg hebben. Daar leef je ook mee.
Daar heb je dan weer een voordeel mee, want als er weer een ontmoeting avond of zo is, kan je tenminste zeggen "wat ben je nog hier?" en vervolgens een grapje er over maken.
Een ander voordeel is dat je door al die adviezen en links die ze allemaal door geven, dat weer kan gebruiken voor nieuwe leden. Of, omdat je er al zo lang op zit, namen doorgeven van forummers die zo hetzelfde mee hebben gemaakt. Zo in de trand van: "Ga daar eens mee praten."

Dit veroorzaakt natuurlijk een verslaving. Daarom heb ik ook een draadje gemaakt over verslaving.

In ieder geval wens ik nogmaals bij deze, iedereen die op punt staat van weg gaan, iedereen die nog wat langer moet wachten en al die anderen die toekomstige plannen hebben, héél veel succes.

Rene
 
Back
Top