resultaten IELTS

blijpoppetje

New Member
Hoi allemaal..mag ik nog een keer gebruik maken van jullie eindeloze wijsheid?   :up:
Wij gaan als het goed is 11 juni examen doen..even voor de zekerheid: de resultaten moeten rechtstreeks naar de IEAust verstuurd worden..maar de assessment spullen kunnen pas verstuurd worden als mijn wederhelft geslaagd is..komt dat vanzelf goed? En de DIMIA..wil die ook rechstreeks de resulaten toegestuurd krijgen? Ik kon het allemaal even niet vinden..Iemand? 

Mir  :lol:

De DIMIA hoeft niet rechtstreeks de resultaten te krijgen...je krijgt een soort van "diploma" en die moet je opsturen naar de DIMIA (wel het origineel)...

Enne als de IEAust dat document rechtstreeks wil hebben, dan had je dat bij de aanvraag aan kunnen geven. Hoe de IEAust dit zelf afhandelt weet ik niet, als ze je Skills Assessment nog niet binnen hebben....

Dank je voor deze snelle opheldering!!
Het aanvraagformulier ligt hier nog..heb het adres van de IEAust al ingevuld..moet alleen nog even pasfoto's laten maken en dan hoop ik maar dat 11 juni nog kan..we'll see!!

Mir  :)

We zullen elkaar wel tegen komen  :-D ,want wij gaan de Ielts als het goed is ook 11 juni doen.

Groetjes Sander!

Als je naar Utrecht wil kan je op de website van hun zien of ze op die datum nog plek hebben of niet....ik weet niet of dat voor Amsterdam ook geldt.....

http://www.idp.com/nl/ieltstest/article164.asp --> 11 juni is in Utrecht nog plek beschikbaar...
http://www.bltc.nl/nl/examdates_d.htm --> het lijkt erop dat 11 juni in Amsterdam ook nog mogelijk is (anders hadden ze die datum wel weggehaald)....succes met het examen...

Er is  nu nog plek ja..gelukkig..ik ga zaterdag de aanvraagformulieren versturen als vriendje ook zijn hoofd heeft laten vastleggen op een pasfoto  :p..hoop dat dat op tijd is!
Waar gaan jullie de test doen Sander? Wij in Utrecht! Mijn engels is prima dus ik ben er niet zo bang voor..en vriendje gaat goed oefenen heeft hij beloofd..de zweep ligt al klaar  :evil:..tenslotte moet hij voor ons het visum in de wacht gaan slepen  :lol:

Succes met de voorbereiding Sander en maluka (Mark?) dank je voor de links!!

Groetjes, Mir

[quote author=blijpoppetje link=topic=1604.msg14039#msg14039 date=1114690375]
...en maluka (Mark?) dank je voor de links!!
[/quote]

Jups, Maluka's echte naam is Mark :)

Hoi Mir

Wij gaan de ielts in Amsterdam doen,dus we komen elkaar niet tegen :cry:.Ik zie wel hoe het gaat lopen ik heb namelijk examenvrees :cry: mijn engels is redelijk goed maar het feit dat ik een examen moet afleggen geeft me nu al een raar gevoel in mijn donder.Maar goed het moet,we hebben geen andere keus!!IIg praten we op de meeting wel bij,ik zag dat jullie ook kwamen,leuk :up:

Groetjes en jullie ook alvast veel succes met de voorbereiding

Sander

Back