resume geschreven maar bedrijf zoekt geen nwe medewerkers

Esthertjee

New Member
Hallo allemaal,

Het is al weer een tijd geleden dat ik wat heb geschreven, maar het heeft zeker geholpen dat ik hier heb kunnen lezen via welke wegen iedereen bezig is om Australië in te komen.
Tja ik heb een avond flink zitten zwoegen, maar helaas het heeft niet mogen baten. Ze zullen voorlopig niemand aan gaan nemen. Dus nu ben ik een beetje lost. Met mijn 115 pass mark haal ik dus wel de reserve pool, maar ja ik had gehoopt via mijn werk uitgezonden te kunnen worden.

Iemand nog tips en truuks?

Alvast bedankt
Esther
 
Ja ik denk dat ik daar eens in ga duiken. In hoeverre telt daarbij mee dat ik naar een buitenwijk van Melbourne zou willen verhuizen?

Esther
 
Even uit mijn hoofd kan je met een SIR visum niet naar Melbourne. Kijk voor de zekerheid even op:
http://www.immi.gov.au/migration/skilled/sir_2.htm
 
"Skilled Independent Regional (SIR) VisaUnder the Skilled Independent Regional (SIR) scheme the Victorian Government nominates eligible skilled migrants for temporary visa. This visa is for skilled migrants interested in living and working in areas of Victoria outside Melbourne.

Features include: eligibility for migrants intending to live and work in an area of Victoria outside of Melbourne, exemption from work experience requirement for eligible international students who have recently graduated from an Australian university or TAFE (Technical and Further Education) and ability to apply for permanent residency after the completion of the provisional visa stage."

Dit heb ik gevonden op de site van de Victorian Government. Vraag is natuurlijk, wat is "outside Melbourne..", ik hoop dat de Dandedong area daaronder valt. Vanavond ga ik naar mijn ouders toe, mijn tante is over uit Australië, dus ik ga dit eens aan haar voorleggen. Wellicht kan ze zo antwoord geven.

Groetjes
Esther
 
Commitment to living and working in an area of Victoria outside metropolitan Melbourne.

Dit vond ik ook nog op het fact sheet 8.. linkje gevonden bij de site van de vic. gov.
http://www.liveinvictoria.vic.gov.au/Web13/rwpgslib.nsf/Graphic+Files/SkilledIndependentRegional/$file/SkilledIndependentRegional.htm

Dusss, metropolitan is naar mijn weten "downtown" Melbourne en niet de omliggende wijken, toch?

Esther
 
Ik heb een lijst van vorige maand met de gebieden die uitgesloten zijn. Het zijn allemaal areacodes. Het zijn er zoveel dat eigenlijk geheel Melbourne uitgesloten is op een (dacht ik) paar kleine plekjes na. Ze hadden voor wat betreft Melbourne beter een lijstje kunnen maken met gebieden waar je wel mag wonen en werken. Kan ik wanneer gewenst per e-mail sturen, maar op de lijst geupdate is weet ik niet.
 
Hallo Jeroen,

Dat zou ik heel fijn vinden, alvast bedankt. Mocht het niet lukken dan graag even een berichtje op dit forum, dan zorg ik dat je alsnog mijn mailadres krijgt.

Groetjes
Esther
 
Back
Top