Retour vlucht naar Nederland

scuba

XPdite Sponsor
Dacht toch even doorgeven, KLM heeft momenteel een early bird naar Europa vanaf Perth naar o.a. Amsterdam vanaf AUD 1410.- incl. belastingen voor vertrek 2011.

Greetz


Bert
 
En dat is nogaltijd een te hoog bedrag om met KLM te moeten vliegen...Drama vluchten..
 
En dat is nogaltijd een te hoog bedrag om met KLM te moeten vliegen...Drama vluchten..

onze vlucht in July "10 is toch prima verlopen Sas.... alleen jammer dat je geen nederlandse worstebroodjes/broodje kaas krijgt geserveerd :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Kan ook aan mijn ervaring met KLM liggen... Geen beenruimte (en zo lang zijn mijn benen nu ook weer niet), slecht eten, geen eigen TV schermpje, bedelen voor een drankje... en dat voor vaak best hoge prijzen. Dan vlieg ik liever met een Aziaat :) Mij krijg je KLM niet meer in, zelfs niet met worstebroodjes.
 
Kan ook aan mijn ervaring met KLM liggen... Geen beenruimte (en zo lang zijn mijn benen nu ook weer niet), slecht eten, geen eigen TV schermpje, bedelen voor een drankje... en dat voor vaak best hoge prijzen. Dan vlieg ik liever met een Aziaat :) Mij krijg je KLM niet meer in, zelfs niet met worstebroodjes.

LOL had tot vorig jaar hetzelfde idee en heb KLM altijd vermeden. Noodgedwongen vorig jaar een vlucht met die blauwe vogel naar NL. Viel eigenlijk wel mee. Alleen de stewadessen moet je wel wel aan wennen ;)
 
Back
Top