RIVM beantwoordt vragen over nucleaire situatie Japan

Henk J

New Member
DE BILT - Het Rijksinstituut voor de Volksgezondheid (RIVM) helpt de overheid met het beantwoorden van vragen over de nucleaire situatie in Japan en de radioactieve straling. Veel vragen komen van verontruste burgers en van bedrijven en organisaties die in Japan werkzaamheden uitvoeren.
Het RIVM heeft verder een lijst met veel gestelde vragen opgesteld. Lees verder

Laat me raden: Geen gevaar voor de volksgezondheid...... :evil:

haha dat is wat mijn ouders ook altijd zeggen als er weer eens wat chemisch in brand staat.. "Er zijn geen gevaarlijke stoffen vrijgekomen" :grin:

Mijn arme vader met stiefmoeder en stiefzusje wonen in Japan/Tokyo...Kan je vertellen dat het echt geen pretje is op het moment.
Van de week waren we aan het Skypen, was er weer een kleine naschock! Echt niet leuk!
Hoop dat het allemaal snel goed komt daar!

Jakkie!! Sterkte!
cry.gif

Ja Hallo even wakker worden allemaal en bij de les blijven.

Het RIVM is nou per definitie niet de organisatie die het zo goed met ons burgers voor heeft. Zij waren het ook die ten tijde van de Mexicaanse griep riepen dat het vaccin veilig was en getest op ook jonge kinderen terwijl zelfs de WHO de testrapporten op hun site hadden staan waar het tegendeel uit bleek en het advies gaven om kinderen onder de 10 jaar absoluut NIET te vaccineren. En we schrijven dan het jaar 2009 (het najaar wel te verstaan)
Dus nu zouden ze wel een eerlijk en goed advies geven.

Het is jammer, zeker voor de mensen in Japan die getroffen zijn door deze natuurramp, maar straling die vrijkomt bij 4 kernreactors, ik weet zeker dat dat niet goed is voor de volksgezondheid.

Back