Rob en Jolanda

rob en jolanda

New Member
Hallo, wij zijn Rob en Jolanda. We hebben twee kids, Jimi (10) en Lola (5).
We zijn verleden jaar 5 weken naar Australie geweest voor vakantie en vrienden bezoeken. We waren meteen verkocht, dus eenmaal thuis zijn we meteen de emigratie procedure begonnen.
De TRA hebben we binnen en voor de IELTS zijn we ook geslaagd. Nu de visa nog en ons huis verkopen.
We hopen xmas in Oz te vieren maar of dat lukt is een tweede.
Dit forum is trouwens te gek.
Groetjes :up:

Welkom op het forum  :up:

En succes met jullie plannen, dat het maar mag lukken voor de kerst!

wow, dat klinkt alsof t allemaal vliegensvlug is gegaan!!! Wat zijn jullie plannen daar in Oz qua werken en wonen, en wat vinden de kids ervan? Zeker superspannend!

Tot nu toe is het zeker snel gegaan, maar we zijn er nog niet. We moeten natuurlijk nog wachten op het visum, en de verkoop van het huis. De huizenmarkt is niet zo goed momenteel waar wij wonen.

We gaan naar Marcoola, sunshinecoast. We zijn daar geweest en ons hart is daar gebleven.
Onze kinderen vinden het helemaal geweldig. Vooral Jimi, hij is gek van skate-boarden en dat kan je daar prima doen. In onze vakantie ging hij veel naar Coolum, een mooie bowl daar. En ernaast een speeltuin voor Lola.

Mijn man is loodgieter en kan daar meteen aan de slag. Ik werk in de horeca en vind wel een job, hoop ik.

Jolanda

Wauw, dat klinkt goed hé! In ieder geval welkom hier en succes met die laatste loodjes hé!!  :up:

Sara

Beetje laat, maar toch ook namens mij Welkom!!!

Groetjes,
Lela

ps. geweldig trouwens dat jullie al zover zijn!

Back