Robbert & Cynthia stellen zich voor

robbert000

New Member
Goedemorgen allemaal...

Ik lees al een tijdje mee op dit forum. En mijn vriendin en ik proberen al 2 jaar een goede manier te vinden om naar australie te emigreren.
Vreemd genoeg kreeg ik 2 dagen geleden een mailtje van een Australisch headhunters-bedrijf die op zoek is naar goede Supply Chain Consultants (SAP).
En laat ik dit nu toch toevallig zijn... :)

Over 20 minuten krijg ik een telefoontje van de grootste energieleverancier van Australie om een telefonische sollicitatie te doen... En wellicht gaat er dan een sponsorship inzitten :)

Ongelooflijk hoe snel dat het nu ineens kan gaan!!!

Wat een geweldig nieuws! Hoop dat het gesprek goed is gegaan, want daar zit je nu volgens mij midden in!

Sacha

Nou het gesprek was van korte duur... :-(
Ik heb vannacht echt slecht geslapen van de zenuwen. Mezelf gisterenavond goed voorbereid op het gesprek.

Belt die man op om 7.30 of hij alsjeblieft maandag mocht terugbellen, er was even iets met spoed tussengekomen.

Dus ja, nog even geduld...

omg, kon je ook echt gebruiken! maargoed bekijk het maar zo; nou kan je je nog beter voorbereiden! Succes ermee!  :up:

Groetjes Nikki

Hi,

Je moet maar zo denken,ze zijn nog steeds in je geintreseerd :up:
Succes met het wachten.

Magda

Maar wel erg netjes dat hij dan wel precies om 07.30 uur belt om dat dan door te geven, ik kom het in mijn werk regelmatig anders tegen.

[quote author=perthpete link=topic=9047.msg121398#msg121398 date=1216017179]
Ja.... en????
[/quote]

hij is vast aangenomen, maar gaat dat vanaavond pas neerzetten om ons in spanning te houden ;)
Of hij heeft wel een heel lang telefoongesprek :p

Haha... Ja was inderdaad een heeeeeel lang gesprek :)

Ging op zich wel goed, alleen sommige termen in mijn werk is beetje lastig in het Engels. Plus dat een sollicitatie telefonisch sowieso lastiger is vind ik persoonlijk.
Maar het ging wel aardig, hij zou me in de loop van de week bellen voor een 2e gesprek.

Dus mensen, dan weer allemaal duimen graag :) Heeft nu ook goed geholpen.

Bedankt!

meestal ( uhm hier in NL) is een 2e gesprek een goed bericht!
Dus gaan we nu ook vanuit! we blijven duimen voor je hoor! Groetjes Nikki

Hi Robbert,

Spannend zeg, heel veel succes met het 2e gesprek.

Ik las je verhaal, zou je mij de naam en het adres van de Aussie headhunter kunnen geven? Mijn man zoekt straks ook werk daar, misschien kan hij zich al aanmelden.

alvast bedankt Scooby

Hoi Scooby,

Wat doet je man voor werk?

Ik heb gewoon wat sollicitaties weggedaan via www.seek.com.au dat is zo'n beetje DE 'monsterboard' van Australie.
Die headhunters hebben mij zelf benaderd, ik meen dat de bedrijfsnaam van hun is www.everjoy.com.au

Suc6.

Veel succes met het 2e gesprek! Altijd lekker om al een baan te vinden, zonder dat je er bent! Ook goed te horen dat seek.com.au inderdaad goed werkt. Wanneer het voor ons echt dicht bijkomt (vermoedelijke vertrekdatum 3 januari) gaan we ook op die manier aan de slag!

Back