rockhampton, qld

joe and sandra

New Member
Hoi iedereen,

we zijn al heel lang niet meer op het forum geweest, eigenlijk sinds we nog aan het voorbereiden waren, maar nu dan toch: we zijn sinds oktober 2009 in australie!
We zijn in Cawarral bij Rockhampton terecht gekomen, hier passen we tot oktober 2010 op een huis van vrienden en wie weet wat we daarna doen... :grin:
Ik heb eens rondgekeken op het forum of er nog mensen hier in de buurt zitten, maar allemaal heel oude posts.... lijkt me wel leuk om wat ervaringen uit te kunnen wissellen, dus is daar iemand? :|
wel jammer moet mijn ielts opnieuw doen om me te kunnen registreren als verpleegkundige in Queensland en hoewel ik drie jaar geleden het in een keer haalde, lukt het nu maar niet (schrijven 2x een half puntje te laag) gelukkig weet ik nu wat ik fout deed en zou het drie maal scheepsrecht moeten worden, duimen voor 20/03

grtz sandra en jeroen

:later:

Hi Sandra en Jeroen,

Wat leuk om te horen dat er nog mensen zijn die ervoor kiezen om bij Rockhampton te gaan wonen.
grin.gif

Wij wonen nog in Nederland maar we willen dit jaar gaan emigreren. Niet naar Rocky helaas. Mijn schoonouders en zwager wonen wel in Rocky.
Heel veel succes met de IELTS test!!!

Groeten,

David, Annemiek, Chris en Luke

Hoi Sandra en Jeroen,

Mijn oom woont wel in Rockhampton, maar zelf hoop ik over een jaar zo'n 600 kilometer zuidelijker in Brisbane te wonen.

Groet,

Wim.

Back