Roel, Chantal en Zane op weg naar Perth

Nerdybeerguy

New Member
Hey allemaal! Ik ben Roel (29), en samen met mijn vrouw Chantal (31) en ons zoontje Zane van bijna 7 maanden zijn we druk bezig met naar Perth toe te emigreren. We hebben zojuist onze invitation to apply ontvangen en we couldn't be happier! Als het goed is halen we 65 punten zonder state sponsorship dus dat is top. Wij hebben 1 Februari 2015 als streefdatum voor vertrek.

We wonen momenteel in Amsterdam en willen na de zomer vakantie het huis in de verkoop gooien. Ook gaan we binnenkort naar werk zoeken. Mijn vrouw kwalificeerd als General Accountant in Australie dus daar moet genoeg in te vinden zijn. Ikzelf werk momenteel part time voor een grote bierbrouwerij en full time als papa. Wat ik wil gaan doen in Australie is nog niet helemaal duidelijk.

Dat is in het kort wie ik ben en wie wij zijn, en ik hoop veel informatie te kunnen krijgen hier en misschien al wat contacten op doen voor wanneer we die kant op gaan.

Welkom en succes, zowel met de emigratie en alles wat daarbij komt kijken als met de verkoop van jullie huis!

Back