Rondje voorstellen

martijnvdk

New Member
Hallo forum leden,
op deze zondag weer twee nieuwe forum leden erbij!
Onze situatie ziet er hetzelfde uit als vele anderen hier op het forum: de wens om (terug) te gaan naar Australie en hier een nieuw leven op te bouwen.
Helaas, mijn beroep staat niet op de lijst, dus zal ik een poging doen via een sponsorship van mijn huidige werkgever binnen te komen. Een andere optie is dat Judith er een baan krijgt aangeboden (staat wel op de lijst) en ik met haar kan meegaan.

Onze leeftijd en engelse taalkennis zal geen problemen opleveren, helaas zijn dit niet de enige criteria om het land binnen te komen...

Ik zie dat er heel veel informatie op deze site staat, en nog up to date ook, in tegenstelling tot vele andere forums. Wij hopen dat dit in de toekomst ook zo zal blijven.

Grt.
Martijn en Judith

Welkom op het forum!!
Wat voor beroep hebben jullie en waar precies in OZ zouden jullie naar toe willen?
Succes met alles!!

Thnx!
Ik heb een financiele functie binnen een multinational, waarbij ook sales en marketingmogelijkheden intern aanwezig zijn, Judith nu nog studerend psychologie, ze is klaar in 13maanden. Zag dat er wel behoefte is aan Psychologen in OZ. zowel in de organisational als de klinische kant....wie weet.

Hoi Welkom,

Er staat zeker genoeg info op het forum!!

Succes met jullie plannen!

Groeten Steven:up:

Welkom op het forum!

Ik zie dat er heel veel informatie op deze site staat, en nog up to date ook, in tegenstelling tot vele andere forums. Wij hopen dat dit in de toekomst ook zo zal blijven.

XPdite is al meer dan 6 jaar up to date en ook de toekomst ziet er zonnig uit! :wink:

Welkom op het forum
afro.gif

:hi: hier en veel succes met alles.

Groetjes Ingrid

XPdite is al meer dan 6 jaar up to date en ook de toekomst ziet er zonnig uit! :wink:
B) komt omdat het zo'n onzettend leuk en gezellig ( meestal dan toch ;) ) forum is!
met dank aan mister Lost :applaus:

Welkom op het forum, je kunt hier inderdaad een hele hoop up-to-date info vinden!

Wat voor financiele functie heb je en welke opleiding? Het kan namelijk zijn dat die in Australie onder de noemer 'accountant' valt terwijl je dat in NL niet bent. Ik heb SPD gedaan en heb op basis daarvan een goedgekeurd skills assessment voor accountant in Australie gekregen. Misschien dat dit jou ook helpt?

Veel succes,
Annemarie

Back