Rondreis maken via welke organisatie??

KimOz

New Member
Hoi, mijn man wil op dit moment nog geen knopen doorhakken en besluiten om te emigreren. Dus  het lijkt mij een goed idee om nog een keer naar Australie te gaan. Dan kunnen we kijken hoe het 'voelt', want het is voor ons allebei lang geleden.
Wie heeft er een rondreis gemaakt en hoe? We willen het liefst met een camper rondtrekken, dat lijkt het handigst met ons zoontje (dan twee). Mijn man is vroeger met zijn ouders geweest en ik ben zelf als backpacker geweest, dus dit wordt heel anders. Iemand een tip voor een goede reisorganisatie??
 
Hoi, ik denk dat je alles gemakkelijk zelf kan regelen. Ticket, camper. Een paar reisboeken op het reis buro halen en je weet wie de campers verhuurt. Dit kun je dan weer op hun eigen site boeken. Wij reizen nu alweer 16 maanden in een camper rond en je hebt nergens een organisatie voor nodig. De leuke plekjes kun je van te voren op internet opzoeken en in ieder dorpje / stad is wel een info centre waar ze je met alle plezier helpen.

Veel plezier met alles regelen en uitzoeken, de voorpret begint zo al.  :cool:

Groetjes Jojo.

ps, kan je man zelf ook zien dat hier geen beren zijn  :grin:
 
Bedankt voor je berichtje. Ik heb je site gezien. Fantastisch zeg om zo lang de tijd te nemen om DE plek te zoeken.
Mijn man ziet echt enorme beren, terwijl het nomraal andersom is. Maar goed, ik wil ook niet teveel doorzeuren, want als het dan de verkeerde beslissing blijkt te zijn, is het mijn schuld. En als we daar eenmaal wonen ben ik degene die heimwee gaat krijgen en hij niet, dat weet ik nu al.
 
Hoi,

Ben het met Jojo eens dat je heel gemakkelijk hier zelf kunt reizen maar als je toch liever dingen vantevoren wilt regelen kan ik absoluut Walkabout (www.walkabout.nl) aanraden! Eigen ervaring maar ook van vrienden: allemaal positief! Als je alles bij hun regelt (dus de vlucht, camperhuur) kun je hele goede deals maken! Vrienden die hier vorig jaar waren hadden naast goedkope autohuur ook een retour voor onder de 800 euro pp! En 1 binnenlandse vlucht pp gratis en elke volgende 65 euro...

Sowieso goed idee om eerst eens lekker rond te kijken: is ook geen straf ofzo  :wink:

Cheers,
Jan
 
wij hebben de NT met adventure tours gedaan, uitsetkende gids. Wer hebben ook een stuk met Oz tours gedaan, was iets minder maar zeker niet slecht. Beide touroperators werken samen heb ik begrepen.
Suc6
 
Ik zou het echt zelf regelen. Australie is het vakantieland bij uitstek om zelf een campertje te huren en er zelf op uit te trekken. Overal goede wegenkaarten, reisgidsen en iedereen is verschrikkelijk behulpzaam.....dus koop een Lonely Planet, boek en ticket, regel een camper en alles komt goed!!!

Of je moet er natuurlijk van houden om met een groep te reizen, maar juist zo'n land alleen met je gezinnetje ontdekken, vindt ik persoonlijk erg leuk!!

Succes met jullie beslissing!!

Gr Frank
 
Heb zelf nog niet met ze gedeald maar twee keer bezoek hier gehad die camper(tje)s gehuurd hadden via Apolloa campers en daar qua prijs en vooral service erg tevreden over waren: http://www.apollocamper.com/
 
www.trailmaster.com.au

goedkoopste camperverhuur hier in perth in ieder geval.... :smile:
 
World Ticket Center, 5 % korting op alle campers bij boeking voor 30 april in combinatie  met vlucht.

http://www.worldticketcenter.nl/two/asp/verre-bestemming.asp?fc=1&tagcont=Australie%20en%20Pacific&tagland=&tagstreek=&tagsoort=&contid=6&landid=0&streekid=0&soortid=0&reisid=331

Groet,

Wanda
 
[quote author=michielsylvia link=topic=6900.msg87471#msg87471 date=1176850086]
Heb zelf nog niet met ze gedeald maar twee keer bezoek hier gehad die camper(tje)s gehuurd hadden via Apolloa campers en daar qua prijs en vooral service erg tevreden over waren: http://www.apollocamper.com/
[/quote]

kan je niet echt tips geven maar Apollo heeft hele leuke aanbiedingen zag ik net met relocations..vanaf 1 dollar per dag!! Je moet dan wel voor een bepaalde datum ergens zijn maar wel leuk :wink:
 
Ik zou het ook zelf regelen. Eventueel kun je altijd nog een paar tourtjes regelen in Australie. Altijd leuk. Austral;ie is heel goed zelf te bereizen, dus een groepsreis is niet echt nodig. Als je zelf alles regelt heb je veel meer vrijheid en keus!
 
Inderdaad, lekker zelf doen, dan kan je ook zelf
beslissen waar je naartoe gaat en wanneer. Toch
ook wel lekker met zo'n spruit van 2. Je hebt
supermooie caravanparken, of je gaat een dagje
in een national park kamperen, met een camper
heb je toch alle voorzieningen bij je.

Succes met het regelen, leuk joh!

groetjes Miranda
 
Ok, das duidelijk, dat wordt dus zelf regelen. Ik wil ook niet met een groep, maar zat te denken aan een combi van ticket en camper ofzo. Hoor hier in ieder geval genoeg tips, bedankt!
 
Back
Top