RPL is binnen

Melissa

New Member
Ja oudjaarsdag kregen wij het goede nieuws van M2A. De RPL is er door! En snel!
We hadden het antwoord pas half januari verwacht. Mijn man zit op dit moment zijn IELTS te ondergaan in amsterdam. Best wel spannend.

Ik ga zo beginnen aan het pak formulieren dat we hebben gekregen, aanvullen en controleren!

Kortom, we zijn erg blij! :lol: :grin:

Groet,
Melissa

hoi melissa,

van harte en veel succes met alle formulieren.

weet je al waar jullie je willen vestigen?

groetjes lisette

Hi,

WE zouden graag rinchting Brisbane gaan en dan hopelijk eerste kwartaal volgend jaar.

Waar gaan / zijn jullie heen?

Groet,
melissa

gefeliciteerd wat betreft de RPL :up:, bij ons is het ook heel snel gegaan allemaal met de RPL we kregen ergens in okt. te horen van M2a. dat het er ook doorheen was, terwijl wij zelf gedacht hadden ergens in dec.
Het visum is nu ingediend dus het is nu afwachten. Succes met alle formulieren invullen. En hopen op een goede IELTS uitslag.
Gr. Ingrid

hoi melissa,

wij zitten in melbourne. mijn man heeft een sponsored visum van zijn werk. het bevalt hier ons heel erg goed. mooie stad met prachtige natuur en in die korte tijd dat we hier zijn al veel soorten weer meegemaakt. maar overwegend mooi hoor.

Hi Melissa,

Gefeliciteerd met de RPL, ik heb destijds ruim 13 weken op de (positieve) uitslag moeten wachten, dus dit is geweldig voor jullie!
Well doen en hop naar de volgende stap!  :up:

Succes verder!

Gr. Tampet

Back