Rubriek met de stand van zaken

Berichten over de laatste stand van zaken (zie uitleg) moeten geplaatst worden in:

  • De bestaande rubriek "Emigratie - Australië Algemeen"

    Votes: 0 0.0%
  • Een nieuwe rubriek "De laatste stand van zaken"

    Votes: 0 0.0%
  • Geen mening

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

Lost

Administrator
Alle berichten met de laatste stand van zaken (hoe staat het met je visum aanvraag, met de koop van je huis, je nieuwe werk, je net aangeschafte auto enz.) zouden wat overzichtelijker gegroepeerd moeten worden. Nu is de vraag, hoe gaan we dit doen?

Geef je mening door hier te stemmen!
 
Ik ben ervoor om er een aparte rubriek van te maken. Dan weet iedereen waar hij of zij moet kijken om te laatste nieuwtjes te lezen. Kun je het ook veel overzichtelijker houden met behulp van je naam en bestemming. En er gaan dan (als het lukt...) geen andere berichten dwars doorheen.
 
Ik denk ook dat het beter is om er een aparte rubriek van te maken. Gewoon alles netjes bij elkaar en de rubriek Emigreren-Australië algemeen voor de overige vragen houden.

KC
 
Australië algemeen (waarop ik heb gestemd als enige op dit moment en ik denk dat dat ook wel zo zal blijven) vind ik een verkeerde plaats; ik heb het 1 en ander over het hoofd gezien (automatisme).

Geachte forumleden, beheerders en gasten, ik wil mij bij deze verontschuldigen voor mijn eigenwijsheid (ben ik wel trots op; kom er niet aan).

:oops:
 
Back
Top