Rubriek voor vraag en aanbod van werk in Australie een optie?

Jeroen

XPdite Hero
Titel spreekt voor zich  :up:

Mocht dit een goede aanvulling zijn aan dit forum, dan wil ik wel met de eerste vacatures openen.
 
Het zou op zich een rubriek kunnen zijn die een hoop mensen al op weg kunnen helpen met betrekking tot emigratie naar Australie. Het enige probleem waar ik persoonlijk bang voor ben, is dat een hoop bedrijven misbruik kunnen gaan maken van deze rubriek om reclame te maken voor hun bedrijven, en dat is dus iets wat we niet willen/toelaten op het forum.
 
Dergelijke oproepen kunnen toch eventueel eerst door de "ballotage commissie" van moderatoren gaan alvorens hier geplaatst te worden? Dat is wellicht een optie......


Groetjes
Syl
 
Ik kan me wel voorstellen dat er misbruik van gemaakt zou kunnen worden. Misschien dat dat opgelost kan worden door rechten toe te kennen.
 
We nemen het in overweging. Wellicht dat het een optie is om alvast een topic met de vacatures aan te maken in de rubriek voor de betreffende staat?
 
en is het al overwogen of ligt het nog op de weegschaal. Ik vind het een goed idee. Het kan voor sommige mensen makkelijker zijn of worden om naar Australie te gaan. Je kan al het bedrijven zijn, advertentiekosten vragen, zodat het voor dit forum ook nog wat in zit......

Groetjes Jacqueline
 
Hai, ik denk zeker dat er per staat een aparte rubriek moet komen van aanbod van werk. Zeker als je vaak leest dat mensen via via aan werk komen in Australie. In ieder geval kunnen forumimmigranten elkaar wijzen op mogelijkheden, die zij in hun naaste omgeving weten. Nu komt er her en der advies.

Aparte rubriek nodigt meer uit tot gerichte aanbiedingen



groet Simone
 
Ook ik denk dat het wel een goed idee is (gezien ook er ervaring van chef/kok Ramon :)). Wel denk ik dat het forum als 'gemeenschap' (zeker op staat nivo) te klein is om echt succesvol te zijn daarin. Misschien vergelijkbaar met het vraag & aanbod sub forum waar wel gebruik van gemaakt wordt maar toch redelijk sporadisch (en dat is dan nog 'nationaal').
 
Ik wil best een sub-forum aanmaken voor aanbod van werk, maar dan moeten er wel genoeg berichten zijn om die aparte rubriek te vullen. Tot die tijd denk ik dat deze berichten het beste in de 'Vraag & aanbod' rubriek kunnen worden geplaatst. Ook wil ik vacatures best op de portal plaatsen. Als iemand een vacature heeft en die graag op de portal wil zien, laat het me weten.

Wellicht dat het ook een idee is om een nieuwsbrief te starten waar nuttige emigratie informatie instaat en waar ook vacatures een plek kunnen krijgen?
 
Back
Top