ruimte over in container?

marymary

XPdite Sponsor
wij zijn inmiddels zo'n 2 maanden in Australie. Het bevalt ons prima hier. We hebben een mooi huis gevonden. In Nederland hebben we nog 9 dozen staan[dtandaart verhuyisdozen]. Is er iemand die nog ruimte in een container heeft en binnenkort zijn spukllen laat verschepen. Dan kunnen die van ons er misschien wel bij.

groeten Mary

Hallo Mary,

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar iemand die een groupage wil delen of met ruimte in een container. Ik verhuis volgende maand naar Sydney en heb maar iets van twee dozen boeken en heel misschien mijn fiets. Ik denk dat 1 m3 12 standaard verhuis dozen zou zijn? Weet iemand dat?

Dus misschien kunnen wij een groupage delen. Maar het hangt natuurlijk ook af van waar in Australie jullie zijn.

groet, Louise

volgens mij is dat inderdaad een m3. Ik heb 9 dozen. Wij zitten vlakbij Port Macquarie. We gaan ervan uit dat we naar Sydney moeten om onze spullen op te halen. Mogelijk kunnen we dus een container delen. Laat me weten als je dit wilt. Je kunt me ook rechtstreeks mailen en kan je dan ook mijn telefoonnummer geven, je kunt voor 2 cent per minuut naar australie bellen.
groeten Mary

Hallo

wij hebben ook maar een paar dozen en we sturen ze gewoon met TNT. Je mag 20 kilo versturen per doos en het kost 50,20 euro en geen gedoe met douane papieren invullen gewoon als pakketje.
Onze fietsen nemen we in het vliegtuig mee als je met Malaysia Airlines vliegt mogen ze gratis mee, wel mogen ze niet meer dan 15 kilo wegen de onze in een doos wegen 19 kilo per stuk en dit verrekenen ze met je andere baggage.

Groet Erna

Back