Ruud & marieke in Brisbane

RuudenMarieke

New Member
Hallo iedereen,
Wij zijn Ruud (30) en Marieke (25) en wonen sinds 1.5 maand in Brisbane.
Marieke heeft hier (Brisbane) in 2005 een half jaar gestudeerd. Na haar studietijd zijn we samen gaan rondreizen. Heel de oostkust gehad. Toen kwam langzaam het idee op om hier te gaan wonen. Vorig jaar zijn we terug gegaan naar Brisbane om te beoordelen of het iets voor ons zou zijn. We hebben toen een bezoek gebracht aan het bedrijf waar Ruud in Nederland voor werkte wat ook in Brisbane zit. Zij waren bereid om ons te helpen met een 457 Visa. Ze konden de 8 jaar ervaring van Ruud namelijk wel gebruiken!
Na de IELTS test van Ruud leek niets ons meer tegen te zitten.
Nu zijn we dus al 1.5 maand hier en tot nu toe is alles goed verlopen. We hebben binnen een week een appartement kunnen regelen in Greenslopes. Dat is een erg leuke wijk en ons appartement voldoet aan alle eisen die we van tevoren hadden opgesteld.
Wanneer is de eerstvolgende borrel voor Nederlanders in Brisbane? We willen daar graag heen om wat ervaringen te delen met andere Nederlanders!

Tot snel op dit forum!
Groetjes,
Ruud en Marieke

Hoi Ruud en Marieke

Welkom op het forum! Ik las net een berichtje van Ilse en Joost en daaruit begrijp ik dat de jongerenborrel iedere eerste donderdag van de maand is in cafe Brussels in Edward Street. De volgende zou dus 5 Februari moeten zijn. Ik ben van plan te gaan, dus misschien treffen we elkaar daar!

Groetjes
Heleen

Back