SA - On Arrival Accommodation

Status
Not open for further replies.

tomdel

New Member
Hello there,

Wij verhuizen in januari naar Adelaide en maken gebruik van het 'meet & greet' pakket van de SA government. We hebben hierbij ook een aanvraag lopen voor On Arrival Accommodation. Een mooi initiatief van de overheid, maar we hebben tot op heden wel nog geen bevestiging dat we ook effectief een huurhuis via deze weg zullen vinden. Meer nog, er wordt ons zelfs aangeraden om ook uit te kijken naar een alternatief als er geen public house vrijkomt.
Heeft iemand hier ervaring mee? Moeten we nog even geduld hebben of toch beter al iets anders reserveren?

Groet,
Tom
 
Je hebt helemaal niks aan deze reply maar ik wil het toch even schrijven. Wij verhuren hier in Nieuw Zeeland een huis uit speciaal voor net binnenkomende emigranten, geheel gemeubileerd, internet, telefoon en hulp van ons. Dit is de eerste keer dat ik iets lees over on arrival accomodation en dat vind ik wel grappig. Als we ooit misschien nog naar Australie gaan dan zetten we het project waarschijnlijk ook daar voort. Sorry dat ik je niet kan helpen maar misschien moet je wat real estate agents aanschrijven via internet om te vragen naar huurhuizen. En anders vakantiehuizen in de regio waar je wilt wonen?

Succes in ieder geval!
Groetjes,
Danny-Eva
 
2 Keer het zelfde topic openen is een beetje overbodig, vandaar dat deze op slot gaat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top