salarissen

B. Gulec

New Member
Emigreren.

Ik wil me graag eerst aan julie voorstellen. Ik ben Belgin en wil graag naar Australie emigreren. Ik ben lerares Engels en Duits. Wat ik graag wil weten is wat een leraar gemiddeld in australie verdient. :lol:
 
B. Gulec said:
Emigreren.

Ik wil me graag eerst aan julie voorstellen. Ik ben Belgin en wil graag naar Australie emigreren. Ik ben lerares Engels en Duits. Wat ik graag wil weten is wat een leraar gemiddeld in australie verdient. :lol:
Bericht verplaatst naar Emigreren Algemeen :)

Hoi B. Gulec!
Welkom op het forum!

Misschien heb je wat aan deze link?
http://jobsearch.gov.au/joboutlook/default.aspx?PageId=AscoDesc&ASCOCode=2413

Verder zijn er mensen hier die als primary teacher aan de slag gaan volgens mij, dus die weten vast meer.


Heb je trouwens dit bericht in dit forum geplaatst omdat je al family(ouders of kinderen) in Australie hebt?

groetjes
Simone
 
Hoi simone,
Dank voor je bericht. Ik heb de websites bezocht. Erg nuttige informatie gevonden. Er is veel behoefte aan leerkrachten. Nee, ik heb niemand in Australie wonen. Ik lees uit jouw berichtje dat jij binnenkort ook naar Australie emigreert. Leuk! Ik zou graag in contact willen komen met docenten in Australie die mij wat meer kunnen vertellen over het leven en het lesgeven in australie.

Groet,
Belgin
 
b.gulec said:
Hoi simone,
Dank voor je bericht. Ik heb de websites bezocht. Erg nuttige informatie gevonden. Er is veel behoefte aan leerkrachten. Nee, ik heb niemand in Australie wonen. Ik lees uit jouw berichtje dat jij binnenkort ook naar Australie emigreert. Leuk! Ik zou graag in contact willen komen met docenten in Australie die mij wat meer kunnen vertellen over het leven en het lesgeven in australie.

Groet,
Belgin
Ja, ik ga binnenkort.
De meeste hier op het forum gaan emigreren, een paar wonen er al.
Zoek berichtjes op van Joop Mul, die was/is leraar in Sydney.
Verder weet ik niet hoe je in contact komt...

Weet je al of je in aanmerking komt voor een visum?

:D
 
Back
Top