Samen naar Berlijn?

Dan the man

New Member
Hallo. Ik ben bezig met het verzamelen van alle papieren voor mijn spouse visum. Ik wil graag in november een afspraak maken in Berlijn om het visum aan te vragen. Is het dan beter als ik mijn vrouw(sponsor) ook meeneem of kan ik ook alleen gaan. Alvast bedankt.

Je kan natuurlijk alleen gaan maar echt bevorderlijk is het niet. Je wordt namelijk samen geinterviewd en het is ook een stap die je samen neemt.

Dus gezellig samen naar Berlijn :wink:

Bedankt voor je reaktie. Ik zou inderdaad graag een paar dagen met mijn vrouw naar Berlijn gaan, heerlijk er tussen uit! :up: We hebben echter 2 kinderen en werken allebei erg onregelmatig. Als we samen gaan zal het in een dag moeten en moeten we de kinderen ook nog ergens kwijt. Ik ben ook vrij zeker van mijn zaak: we zijn 5 jaar getrouwd, hebben 2 kinderen en hebben dus ook veel papieren om dat te bewijzen. Het zou voor ons gewoon praktischer zijn als ik alleen ga. Ik wil dus eigenlijk weten of je wel alleen mág gaan.

Zijn er meer mensen die alleen naar Berlijn zijn gegaan voor een spouse visum?

Bedankt en groeten

Als je aan het zeker wilt weten moet je het gewoon vragen als je de afspraak maakt. En voor die ene praktische dag die die dag misschien niet zo praktisch is zou ik geen gedonder riskeren en "lekker" samen gaan. Vooral omdat je vrouw de sponser is...zij heeft tenslotte ook formulieren ingevuld en ondertekend... lijkt het me eigenlijk dat ze er bij moet zijn.

Back