Sander uit Baldivis

Baldivis74

New Member
G'day G'day G'day,
Bij deze mijn intro,
Ik ben Sander,een 36 jarige oorspronkelijke Nijmegenaar die in 2006 naar WA gekomen is.
Reden? Tijdens vakantie ben ik Elaine tegen t lijf "gelopen" en heb dus na thuiskomst alles verkocht en opgedoekt.
Nu zijn we gelukkig getrouwd en hebben 2 prachtige kindekes,en een stiefzoon,Dylan (geb 2010) Suzy (geb 2009) en Harrison (Geb 2000)
We wonen in Baldivis,Western Australia en runnen een eigen bedrijfje.
Dus...bij deze..
G'Day from WA!

Sander

Hoi Sander,

Welkom terug :wink:

Wat voor bedrijfje runnen jullie?

Groeten Steven

Hoi Sander!

Welkom op het forum en wat leuk om jouw verhaal(tje) te lezen. Ik ga eens even opzoeken wat een Soda Blasting unit is en waar dat hier voor gebruikt wordt!

Sacha

Edit:
Aha.... gevonden:
What is soda blasting?
Soda blasting is a process where a surface is cleaned, rust is removed, or coatings (of any kind) are stripped from a substrate (the surface beneath the material you are trying to remove). The soda blasting compressor propels a bicarbonate-of-soda based media via compressed air onto the surface to be cleaned. This process gently removes the material without harming the substrate and can be done wet or dry.

Dus een hogedruk reinigings unit op basis van zout ipv water... slim handeltje!!! :up:

Heb net ook nog even op je site gekeken, de link werkte niet, maar gelukkig kan ik overtypen :grin:

Ik heb in Nederland jaren samengewerkt met AVR Industrial Services en daar hadden ze naast het gewone hogedruk reinigen met water ook de techniek om dit met ijs te doen. Zout waren ze net mee aan het experimenteren toen ik vertrok. Ik hoop dat je een keer een klusje in het Noorden moet doen (Butler), dan kom ik graag eens kijken. Heb altijd een passie voor de industriele reiniging gehouden en zou graag eens zien hoe het werkt.

Heb net ook nog even op je site gekeken, de link werkte niet, maar gelukkig kan ik overtypen :grin:

Ik heb in Nederland jaren samengewerkt met AVR Industrial Services en daar hadden ze naast het gewone hogedruk reinigen met water ook de techniek om dit met ijs te doen. Zout waren ze net mee aan het experimenteren toen ik vertrok. Ik hoop dat je een keer een klusje in het Noorden moet doen (Butler), dan kom ik graag eens kijken. Heb altijd een passie voor de industriele reiniging gehouden en zou graag eens zien hoe het werkt.
Ja's goed joh!
Bicabonate of Soda explodeerd op impact en knalt daarmee verf en andere dingen die je niet op je ondergrond wil hebben eraf.
Dit zonder hitte te genereren,dus ideaal voor klassieke autos,motorfietsen,vliegtuigen etc. Ik kan de verf van een cola blikje blasten zonder het blikje te beschadigen.En ook graffity gaat eraf,dus ja best veelzijdig.
we zijn er net pas mee begonnen (zat in de auto verkoop hiervoor in Osborne Park) dus ja voor mij is t ook vrij nieuw en interessant allemaal.
Site is saai,maar die hebben we zo overgenomen,Elaine gaat er binnenkort mee beginnen om 'm beter te maken

Welkom op het forum, alhoewel ik uit alle verhaaltjes kan opmaken dat je geen onbekende bent. Succes met je bedrijf!! :up:

Welkom op het forum!

En wij komen ook dicht bij jullie in de buurt wonen, binnen nu en zo'n 9 maanden denk ik. We gaan dan naar Wellard, laten dan wel weer wat horen, leuk om ook eens langs te komen.

Groet,
Annemarie

Nogmaals :hi:
Moest eerst ff Baldivis opzoeken in Google maps, het is niet zo ver van Mandurah waar wij ons gaan vestigen binnen 10 maanden (mits we 1.visum hebben en 2.verkoop huis lukt :eek:)

Thanks allemaal!
Wellard,Mandurah...beiden om de hoek (ok mandurah is ietsje verder) word binnenkort een Hollandse nederzetting hier.
Mischien is Patatje van Adje/Frietje van Pietje helemaal geen slecht idee:?

Sander

@Bart, Kroketten van de fish&chips shop waren goed hoor(Kasteel)...alleen vroegen ze of dat we ze "battered" wilden....was een "what the" moment for sure haha,Maar thanks voor de tip kerel!

Battered??? hebben ze ons nog nooit gevraagd. Maar ik denk dat we ze we altijd gebattered gekregen hebben <_<

Die tip lost je trouwens wel een biertje :grin:

Bart

Ja battered... ik kan er nog niet over uit..
de reden erachter is dat vele mensen de kroketten er verbrand uit vinden zien.
Elaine is er vanmiddag weer geweest en heeft t gevraagd.
Ze heeft dus voor de lol een kroket met beslag besteld en t was niet te pruimen volgens haar,ik heb t niet eens geprobeerd...zag er niet uit.
Ze vroegen zelfs of ze er zout en azijn op wilde...heiligschennis!
Biertje klinkt goed...Corona of een TEDje :up: :up:

Sander

zelf bakken kan ook.... :lol: net als frikandel gewoon te koop in de Nederlandse winkel... maar ik zou inderdaad "batter" maar even niet doen...
was dit overigens je eerste keer sinds je vertrek uit NL dat je weer eens van een echt nederlandse snack mocht genieten? overigens welcome "back" ... zo zie je maar weer er zijn toch meer nederlanders in de buurt dan je waarschijnlijk had gedacht :rolleyes:

Thanks,we hebben eerder kroketten en frikadellen bij Kasteel in Armadale's pioneer village gehaald en een paar jaar terug toen ze nog in Byford zaten,maar dit was de eerste keer dat we ze "gefrituurd"en om de hoek aantroffen.Dutchies everywhere!
:shock:
Volgende maand gaan we met z'n allen naar Nederland,Elaine en de kids zijn er nog nooit geweest,spannend!

Back