SanderB

SanderB

New Member
Zo....Nou...
Afgelopen Vrijdag heb ik m'n Spouse Visa Interview gehad in Perth....en guess what.
Ik ga binnen nu en 10 minuten terug naar DIMA om de felbegeerde stempel in m'n passport te laten zetten
YAY!  :grin: :grin:
Twas best spannend en ik was aardig zenuwachtig,maar het viel allemaal reuze mee totdat de stroom uitviel in het midden van het gesprek en heel het gebouw moest ontruimd worden...hebben wij weer.
Gelukkig konden we 't gesprek nog net afronden.
Dus ja....Zaterdag de krant gehaald...Maandag gebeld...diezelfde middag nog een jobinterview gehad,dus nu heb ik ook nog eens een baan bij Automasters en begin Vrijdag.
Sodeknetter wat een week

Lost: Quote van een forum notificatie verwijderd aangezien dit bericht is afgesplitst van een aander draadje.

Thanks allemaal  :up:
Tis best raar eigenlijk,
Zo ben je een jaar lang de stepson naar school aan 't brengen en ophalen,en doe je 't huishouden,en dan ineens is het zover.
Wij hebben 't via een bureau gedaan (ISA in perth) maar achteraf gezien hadden we mischien best een hoop kunnen besparen door het zelf te doen.
Maar van de andere kant denk je weer dingen als " mischien hebben zij (ISA) connecties en weten ze de loopholes van DIMA" .
Het interview...ja daar gingen weken van spanning aan vooraf,ook dit was ongegrond want het gesprek ging heel casual en er ging zelfs wat humor over en weer.
Wel zaten er wat stomme vragen bij zoals:
*Is there domestic violence in the house?
*Is Sander using you to get in to Australia?
*What are your(beiden) good and bad habits?
Het zal er ongetwijfeld ook aan liggen wie het interview doet.
We hadden een extra folder bij ons met meer foto's,rekeningen en kaarten..maar dit was overbodig.
Dus al met al viel het hartstikke mee  :smile:
Morgen werken WOOHOOOO  :lol:
Elaine is helemaal in d'r nopjes en heeft 't al over wat er allemaal in de lunchbox gaat en een thermos met coffee......vrouwen..typisch

Back