Sanne en Maarten naar Adelaide

dism

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Sanne , ik ben 7 jaar en woon nu nog in Duitsland,
maar ik kom volgende zomer naar Adelaide.
En ik ben Maarten en ben bijna 5 jaar. Ik ben Sanne´s broertje.
Wij zouden graag wat willen schrijven met kinderen die er al wonen
of er gaan wonen.
Vinden jullie het leuk in SA? Wat doen spelen jullie?
Maarten wil weten of julie ok tikkertje spelen.
Vinden jullie de school leuk?
Is het strand mooi en zijn er duinen?

Groetjes Sanne :) en Maarten :-D
:fishing: :tent: :surfer: :lol: :p
 
Hallo Sanne en Maarten,

Wij zijn ju & si en gaan met ons zoontje Je van 3 jaar oud hopenlijk ook binnenkort naar Australie. Het visum hebben we al. Ik ben diverse keren in Australie geweest en ook daar spelen de kinderen tikkertje, heb je prachtige stranden en heel veel bijzondere planten en dieren. Alleen de zon is heel erg scherp dus je moet je goed beschermen tegen de zon. Voor de rest is het heel erg leuk.
De reden dat ik schrijf is omdat ik zag dat jullie ook het zelfde icoon gebruiken.

Groetjes en heel veel schrijfs
Jusi en Je
 
Hallo Sanne en Maarten,

Wat leuk dat jullie naar Australie gaan. Ik ben geen kind meer, maar wil jullie wel vertellen dat Australie een ontzettend mooi land is waar je lekker aan zee kunt spelen, ook tikkertje. Jullie boffen maar dat jullie daar naartoe verhuizen. Ik moet nog even wachten, maar ga ook.

Groetjes en veel schrijfplezier, want hier zijn veel kinderen te vinden die vast met jullie willen schrijven.

Dijnnas

:stupid2:
 
Ik ken wel 2 nieuwbakken Adelaidians en volgens mij zijn ze, ongeveer bijna, precies zo oud als jullie.

Ik zou eens een PM-etje naar Lela sturen. Die kent die 2 nog veeeel beter :lol:

Bart
 
Nou nou Sanne en Maarten,
Zo reageert niemand een heel jaar op jullie post en zo komen er heel veel reacties binnen. Ik hoop dat jullie het alsnog lezen en er heel veel plezier aan beleven. Ik ben blij dat jullie nu ook van de nul af zijn en wie weet kunnen jullie nog met Lela gaan spelen

Groetjes van bugs bunny
 
Hallo iedereen,

ja dat was lang wachten. Maar toch bedankt voor de mailtjes.
Intussen wonen we in Tarneit bij Melbourne en er is heel wat gebeurd het afgelopen jaar.
6 November zijn we geland in Melbourne dus sinds 7 weken zijn Melbournians.
We gaan ook al hier naar school en die is alweer bijna afgelopen, hihi.
Het bevalt ons goed.
Gisteren hadden we een kerst zingen op school, dat was heel leuk.
Vanmiddag gaan we de kerstboom versieren.
En dan is al bijna kerst.

Groetjes Sanne en Maarten
 
Hoi Sanne en Maarten,

En, welke spelletjes spelen jullie? Is dat heel anders dan in Nederland?

Groetjes, Dijnnas
 
Ik ben wel een beetje jaloers op jullie hoor, want jullie zijn lekker al in Australie! Over 2 weken ben ik er ook en dan hebben we eindelijk weer beter weer, want hier in Nederland is het niet veel soeps hoor :)
 
Zeker weten gisteren was australia day en toen zijn we naar het strand geweest.
was echt super !

Groetjes sanne
 
Back
Top