Sara 50 - speculaaspop

sidonia

Active Member
Hallo Allemaal

Mijn vriendin wordt 50 en wil ik haar dus een speculaaspop geven 'Sara'.  Wie weet waar ik die kan kopen in Oz (liefst Melbourne of Perth).  Wie kent in bakker hier? of wie komt naar Oz voor 24 Augustus en zou er een voor mij mee kunnen nemen?

Alvast bedankt
Sidonia
 
Je kunt er natuurlijk ook zelf één maken. Zo moeilijk is dat ook weer niet. Gewoon even google-en op speculaas recept, deeg maken in de oven stoppen en klaar is Sara! :up: (zegt de wannabe kok die dit weekend gaat proberen kroketten te maken)
 
mmmm kroketten :)
Misschien moeten we dit weekend maar eens 'per ongeluk' bij jullie langskomen  :evil:

Enne, kangoeroevlees als vulling?
 
Wij komen wel naar OZ (Melbourne) de 13e  :lol:

Maar je mag toch geen etenswaar meenemen?
Als dat wel kan dan kan ik wel even bij de kampioensbakker in Werkendam vragen wat het kost om te maken.....
 
[quote author=George Franciska link=topic=2131.msg21351#msg21351 date=1121983122]
Maar je mag toch geen etenswaar meenemen?
[/quote]

Gelukkig mag dat wel, alleen bepaalde dingen niet (vooral verse en vlees producten). Anders had onze 6 kg snoep nooit aangekomen. Speculaas zou gewoon moeten kunnen.

[quote author=Hans de Visser link=topic=2131.msg21319#msg21319 date=1121951082]
mmmm kroketten :)
Misschien moeten we dit weekend maar eens 'per ongeluk' bij jullie langskomen  :evil:

Enne, kangoeroevlees als vulling?
[/quote]

Je bent altijd welkom. Het is wel de eerste keer, dus succes is niet gegarandeerd. En nee, het worden geen kangoeroe kroketten. Dat is veel te gevaarlijk, die springen zo uit de hete frituur  :evil:
 
ow, oké dan wil ik wel informeren wat de kosten zijn.
Stuur maar een PM als je dat wilt Sidonia, dan zoek ik uit wat de kosten zijn.
We zijn maar 2 weken in Melbourne, dus daar moet wel iets over afgesproken worden dan.
Ik ga natuurlijk niet al die tijd met een overheerlijke speculaaspop rondlopen  :wink: :p
 
heb een pm gestuurd

Zou helemaal te gek zijn als jullie dat zouden willen doen!!

Vast bedankt

Sidonia
 
Even een beetje off-topic om het af te sluiten. Hans: de kroketten waren heerlijk en we leven nog. We hadden er 6, nu 2 opgegeten, dus....
 
Ik wou het net gaan vragen... Maar da's mooi, neem ze maar mee naar de picknick zondag :)
Ik neem aan dat je een frituurpan hebt, dus nu alleen nog een heeeel lang verlengsnoer of een generator...
 
[quote author=tinusv link=topic=2131.msg21676#msg21676 date=1122291599]
Even een beetje off-topic om het af te sluiten. Hans: de kroketten waren heerlijk en we leven nog. We hadden er 6, nu 2 opgegeten, dus....
[/quote]

Mis je die rotzooi nu al??  :-D
 
[quote author=jufrebekka link=topic=2131.msg21735#msg21735 date=1122324435]
Als je ze zelf maakt is het geen rotzooi hoor  :-D. Dan weet je WEL wat er in zit  :up:.
[/quote]
:think: heb ooit eens zelf een paté gemaakt.... wist ook wat erin zat maar zelfs de hond moest het niet!
Een Kwekkeboom kroketje (met mosterd!!!) is naturlijk nog altijd het allerlekerste!  :lol:

Maar als ik het zo eens lees/hoor is de bitterbal en de kroket wel erg favoriet bij de Hollandse Aussies.... misschien is dit wel het gat in de markt  :wink:
 
Je kunt ze wel bij de "dutchshop" kopen. Maar je hebt hier geen snackbar (in Brisbane - wel ergens anders in Aus???). Missen is een groot woord. Maar het zou op z'n tijd wel lekker zijn om een patatje flip met bamiblok naar binnen te werken. Gelukkig is het niet zo gezond en is het voor de lijn niet dramatisch dat we dit dieet nu even missen  :up:. Hoewel we het nu wel zelf maken  :roll:...
 
Back
Top